Ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο με βαριά κληρονομιά, το Subaru Legacy, θα πάψει να παράγεται την Άνοιξη του 2025, μετά από 36 χρόνια, καθώς η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να αφοσιωθεί στην ηλεκτροκίνηση και στα SUV.
Η αγορά από καιρό απομακρύνεται από τα κλασσικά sedan και οδεύει προς τα Crossovers και τα SUV, και το νέο θύμα της τάσης αυτής είναι το ένδοξο Legacy. Το ιαπωνικό οικογενειακό sedan θα πάψει να παράγεται την Άνοιξη του 2025, όταν η τελευταία του γενιά θα φτάσει στον τερματισμό της διαδρομής της.
Πέραν της στροφής της Subaru προς τα ηλεκτρικά, και φυσικά προς τα SUV, η εμπορική πορεία του Legacy -ειδικά στην αγορά της Βόρειας Αμερικής- ήταν πτωτική. Εκεί πουλήθηκαν 4.398 αντίτυπά του το πρώτο τρίμηνο του 2024, δηλαδή 13,1% λιγότερα από την ίδια περίοδο πέρσι.
BUY NOW
Μόνο το Solterra που αγκομαχά και το εξειδικευμένο BRZ έχουν λιγότερες πωλήσεις, από όλη τη γκάμα της Subaru. Αυτό σημαίνει ότι το Legacy πούλησε λιγότερο και από το WRX, που έτσι κι αλλιώς απευθύνεται σε λίγους και παθιασμένους, και σημείωσε 4.404 πωλήσεις το ίδιο διάστημα.
Πάντως, το άκρως συμπαθές -παρότι και άκρως συντηριτικό- Legacy θα μας λείψει, και όχι μόνο σε όσους από εμάς νοσταλγούμε όσα έκανε κάποτε ο Colin McRae με την αγωνιστική του εκδοχή. Ήταν στην αγορά από το 1989, που έκανε την εμφάνισή της η πρώτη του γενιά, και έκτοτε έχει πουλήσει πάνω 1,3 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως.
Και το κυριότερο είναι ότι το 94% όλων αυτών των Legacy είναι ακόμα στον δρόμο σήμερα, που σημαίνει πως όσοι το αγόρασαν το αγαπούν, και είναι αξιόπιστο. Επιπλέον, η wagon εκδοχή του αποτέλεσε τη βάση στην οποία αργότερα θα χτιζόταν το Subaru Outback, που σημειώνει σημαντική εμπορική επιτυχία.