
Η ιαπωνική εταιρεία συνεχίζει να βρίσκει τρόπους να βελτιώσει τη GR Corolla. Το hot-hatch ετοιμάζεται για μία ακόμα αναβάθμιση, που κρύβεται κάτω από αυτό το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο.
Πέρσι η Toyota είχε προχωρήσει στην αναβάθμιση της GR Corolla αυξάνοντας τη ροπή στα 400 Nm και με την προσθήκη αυτόματου κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων. Όμως το προσεχές Φθινόπωρο αναμένεται μία ακόμα βελτίωσή της, που μπορεί να επιφυλάσσει την κορυφαία της έκδοση GRNM.

Από το εικονιζόμενο πρωτότυπο, κάτω από το καμουφλάζ μπορεί κανείς να παρατηρήσει αξιοσημείωτες αλλαγές. Μία από αυτές είναι οι αεραγωγοί στο καπό και στα μπροστινά φτερά, όπως στο πρωτότυπο που φωτογραφήθηκε κατά τις δοκιμές στο Nurburgring τον περασμένο Σεπτέμβριο.
BUY NOW

Η μυστηριώδης αυτή GR Corolla διαθέτει επίσης μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, σημαντικά πιο ογκώδη από αυτή της Circuit Edition. Επιπλέον, φέρει σφυρήλατες ζάντες 18 ιντσών της BBS σε μαύρο ματ, με το λογότυπο Toyota Gazoo Racing, και ελαστικά 245/40 ZR18, αντί για τα πιο στενά 235/40 ZR18 της Circuit Edition.

Ακόμη, η Toyota έχει αντικαταστήσει τα Michelin Pilot Sport 4 με ακόμα πιο αγωνιστικού τύπου Pilot Sport Cup 2, γεγονός που υποδηλώνει ότι αυτή η έκδοση θα είναι εξίσου ακραία με τη Morizo Edition - η οποία χρησιμοποιούσε τα ίδια ελαστικά.

Η Toyota αναφέρει ότι έχει δουλέψει περαιτέρω στον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα των 1.6 λίτρων για να αποδώσει περισσότερη ροπή, χωρίς όμως να αποκαλύπτει ακριβείς λεπτομέρειες. Το κινητήριο σύνολο έχει επίσης «μοναδική ρύθμιση», αν και δεν υπάρχει αναφορά για αύξηση της ισχύος πέρα από τους 300 ίππους του στάνταρ μοντέλου.

Χωρίς εικόνες από το εσωτερικό, δεν είναι ξεκάθαρο αν διαθέτει πίσω καθίσματα ή αν πρόκειται για μια διθέσια εκδοχή, όπως η Morizo Edition. Ωστόσο, είναι σίγουρο ότι λείπει ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει την πιο ακραία εκδοχή της GR Corolla μέχρι σήμερα.

Πριν από την επίσημη παρουσίαση, το πρωτότυπο θα εμφανιστεί στην εκδήλωση Formula Drift στο Long Beach της Καλιφόρνιας, το Σαββατοκύριακο 12-13 Απριλίου. Στη συνέχεια, η Toyota Gazoo Racing θα συνεχίσει τις δοκιμές, πριν ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Akio Toyoda, οδηγήσει ο ίδιος το τετρακίνητο hot-hatch.