Ελβετική ωρολογοποιία, ρουμπίνια και ζαφείρια για τον πίνακα οργάνων της Bugatti Tourbillon

Bugatti Tourbillon

Η Bugatti αναζήτησε την τεχνογνωσία των καλύτερων ωρολογοποιών του πλανήτη για να σχεδιάσει και να κατασκευάσει τον εντυπωσιακά εκλεπτυσμένο πίνακα οργάνων της νέας Tourbillon.

Συγκεκριμένα, πίσω από το τιμόνι του νέου γαλλικού hypercar -που παρουσιάστηκε πρόσφατα ως διάδοχος της Chiron- βρίσκεται μια κατασκευή τιτανίου, που αποτελείται από 600 επιμέρους εξαρτήματα αλλά ζυγίζει μόλις 1,5 κιλό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για μία εκθαμβωτικά εκλεπτυσμένη κατασκευή, που μάλιστα περιλαμβάνει και πολύτιμους λίθους - όπως ρουμπίνια και ζαφείρια. Το ευφυές σχέδιό της συνδυάζει το ταχύμετρο με το στροφόμετρο στο κεντρικό κυκλικό όργανο, μαζί με μια μικρή ψηφιακή οθόνη στο κάτω μέρος που δείχνει την ταχύτητα και τη σχέση του κιβωτίου.

Πλευρικά, το αριστερό κυκλικό όργανο περιλαμβάνει τις ενδείξεις για τη θερμοκρασία, τη στάθμη καυσίμου και τη μπαταρία, ενώ το δεξί προσφέρει την ένδειξη της ισχύος που αποδίδει ανά πάσα στιγμή η υβριδική μονάδα ισχύος V16 των 8.3 λίτρων, που αποδίδει τους 1.800 ίππους.

Η Bugatti έχει διασφαλίσει ότι ο οδηγός θα έχει πάντοτε καθαρή ορατότητα του πίνακα οργάνων, και έχει σχεδιάσει αναλόγως τόσο το τιμόνi όσο και τη βάση του πίνακα οργάνων. Συγκεκριμένα, αν το παρατηρήσει κανείς θα δει ότι οι ακτίνες του τιμονιού, στο άνω και κάτω μέρος του, περνούν πίσω από τον πίνακα οργάνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τη γαλλική εταιρεία, το σχέδιο της νέας Tourbillon έπρεπε απαραιτήρως να εκπνέει “μηχανολογική διαχρονικότητα”, και αναμφίβολα αυτός ο αναλογικός πίνακας οργάνων πετυχαίνει αυτόν το σκοπό πανηγυρικά. Θυμίζουμε ότι η Tourbillon θα κατασκευαστεί σε μόλις 250 αντίτυπα, και το πρώτο εξ αυτών αναμένεται το 2026.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ