Ελληνικό Fiat Uno Turbo καίει καρδιές και πωλείται σε απίστευτη τιμή

Fiat Uno Turbo

Έχοντας κερδίσει με την αξία του μια θέση ανάμεσα στα κλασικά αυτοκίνητα του μέλλοντος, το Fiat Uno Turbo i.e. εξακολουθεί να μαγνητίζει τα βλέμματα όχι μόνον με την απέριττη κομψότητά του αλλά και με το ταμπελάκι της τιμής του.

Ένα από τα πρώτα και τα σημαντικότερα κεφάλαια στην κατηγορία των μικρών αλλά πέρα για πέρα καυτών hatchbacks γράφτηκε τη δεκαετία του 1980 με τη δημιουργία του Fiat Uno και την περαιτέρω αναβάθμισή του με τη γνωστή στους περισσότερους έκδοση Turbo.

Η πρώτη γενιά του αυτοκινήτου παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 1985 και από την πρώτη στιγμή αποτέλεσε το ιερό δισκοπότηρο για εκείνους που αναζητούσαν ένα προσιτό μεν, ταχύτατο δε τετράτροχο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Fiat Uno Turbo

Μπορεί ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του 1,3 λίτρου να απέδιδε με τη γνωστή στους περισσότερους ιταλική αξιοπιστία 105 ίππους και 147 Nm ροπής, ωστόσο, το εξαιρετικά χαμηλό βάρος του επέτρεπε στο μικρό Fiat να κάνει… πλάκα σε κατά πολύ ισχυρότερες προτάσεις.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τις τιμές που ανακοίνωναν εκείνη την εποχή οι Ιταλοί, η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρωνόταν σε μόλις 8,3 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 200 χλμ./ώρα.

Fiat Uno Turbo
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και τις ανάλογες επιδόσεις, το Fiat Uno Turbo i.e., όπως ήταν η πλήρης ονομασία του, ξεχώριζε για έναν ακόμα λόγο. Τον εξωτικό, για τα δεδομένα της εποχής εξοπλισμό του.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούσαν οι ζάντες αλουμινίου της Cromodora, η ηλιοροφή, οι ψηφιακές ενδείξεις του πίνακα οργάνων και τα επιπλέον όργανα μέτρησης, όπως αυτό της θερμοκρασίας νερού και της πίεσης υπερπλήρωσης.

Fiat Uno Turbo

Μάλιστα, προς το τέλος της εμπορικής πορείας του, ανάμεσα στις τεχνικές προδιαγραφές το Fiat Uno Turbo εμφανίστηκε και ένα υποτυπώδες σύστημα ABS το οποίο ωστόσο επενεργούσε μόνον στους μπροστινούς τροχούς.

Αφορμή γι’ αυτό το σύντομο αλλά απολαυστικό ταξίδι στο παρελθόν αποτέλεσε η εμφάνιση ενός… άψογου Fiat Uno Turbo i.e. επί ελληνικού εδάφους και η… διάθεση πώλησής του σε τιμή που προκαλεί εύλογα αντιδράσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Fiat Uno Turbo

Με μόλις 89.000 χλμ. -κατά δήλωση του σημερινού ιδιοκτήτου- και χώρις ίχνος μετατροπής, το ελληνικό Fiat Uno Turbo i.e. πωλείται έναντι 21.500 ευρώ, αφήνοντας μια… γλυκόπικρη γεύση σε όσους θα μπορούσαν να φανταστούν τον εαυτό τους πίσω από το τιμόνι τους.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ