Το Volkswagen Golf πρωτοκυκλοφόρησε το 1974, εντούτοις χρειάστηκαν 11 ολόκληρα χρόνια για να εμφανιστεί μια τετρακίνητη έκδοση στη δεύτερη γενιά πια (Mk2), που λεγόταν Suncro (1985).
Ένα ακόμη πιο περιπετειώδες μοντέλο που διέθετε αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με αλλαγμένη ανάρτηση και εκτός δρόμου στοιχεία, ήρθε το 1989. Το επονομαζόμενο Country κατασκευάστηκε σε 7.735 μονάδες, από την Steyr-Daimler-Puch στην Αυστρία.
Κάτι λοιπόν αντίστοιχο επιθυμεί να δημιουργήσει η Delta4x4 σήμερα, έχοντας ως βάση το σύγχρονο Golf R. Το kit μετατροπής του αυτοκινήτου σε… αγρίμι παντός εδάφους, περιλαμβάνει αντικατάσταση ανάρτησης που αυξάνει το ύψος του αμαξώματος κατά 80 χλστ., νέους τροχούς 18 ιντσών με χωμάτινα ελαστικά, μια σχάρα στην οροφή με φώτα LED και πρόσθετους προβολείς πάνω στο καπό.
BUY NOW
Αν και προς το παρόν, η εταιρεία ισχυρίζεται πως αφορά μόνο μια ιδέα, αποτυπωμένη στο χαρτί, το ενδιαφέρον του κόσμου θα κρίνει τις αποφάσεις που θα πάρει στο μέλλον. Σύμφωνα με την ίδια, εάν βρεθούν τουλάχιστον 25 άτομα, που θα διατίθενται να πληρώσουν ένα σεβαστό ποσό για τη συγκεκριμένη αναβάθμιση, τότε το σχέδιο θα αρχίσει να υλοποιείται.
Το κόστος της μετατροπής της Delta4x4, η οποία έχει επιμεληθεί άλλα πρόσφατα projects, όπως το Multivan T7 και το Amarok, ανέρχεται στα 35.000 ευρώ. Για να έχουμε συνολικότερη εικόνα, να αναφέρουμε πως ένα καινούργιο Golf R-Line στη Γερμανία κοστίζει 33.335 ευρώ.
Αυτή τη στιγμή, η Volkswagen προσφέρει την εργοστασιακή Alltrack, που για όσους δεν γνωρίζουν, αφορά μια τετρακίνητη έκδοση, ελαφρώς υπερυψωμένη και με πρόσθετα πλαστικά γύρω από τους θόλους. Πολύ πιο συμβατική σε μορφή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ