Έστω και ανεπίσημο, αυτό το ψηφιακό σχέδιο προσεγγίζει την εικόνα που θα έχει η αναμενόμενη φρεσκαρισμένη έκδοση του Volkswagen Golf, καθώς βασίζεται σε «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες με μηδαμινό καμουφλάζ.
Το σχέδιο επιμελήθηκε η ρωσική ιστοσελίδα kolesa.ru, λίγο πριν την επίσημη αποκάλυψη του «νέου» Golf που δέχθηκε ορισμένες παρεμβάσεις για να αναζωογονήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη, στην εποχή της επέλασης των SUV.
Το 2022 το VW Golf έχασε τα σκήπτρα του εμπορικότερου αυτοκινήτου στην Ευρώπη, τα οποία κρατούσε από το 2007 μέχρι το 2021. Ο νέος «βασιλιάς» των πωλήσεων είναι το Peugeot 208, ενώ το γερμανικό hatchback έπεσε στην πέμπτη θέση, πίσω και από τα Dacia Sandero, VW T-Roc και Fiat 500.
BUY NOW
Έτσι, η αναβάθμιση και ανανέωση του Golf δεν μπορεί να έρθει αρκετά σύντομα για τη Volkswagen, στην προσπάθεια να επαναφέρει τη δημοφιλία του πριν τον μετασχηματισμό της επόμενης γενιάς του σε αμιγώς ηλεκτρική.
Από τις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες, στις οποίες το ανανεωμένο Golf eHybrid είχε ελάχιστο καμουφλάζ, φαίνεται ότι η VW έχει ανασχεδιάσει τα φωτιστικά του σώματα και έχει προσθέσει ορισμένα κάθετα στοιχεία στον εμπρός προφυλακτήρα.
Οι ανεπίσημες ψηφιακές εικόνες του Kolesa δείχνουν ένα Golf με θερμικό κινητήρα, συνεπώς λείπει η δεύτερη τάπα της πρίζας, και μάλιστα της έκδοσης R-Line που εμπλουτίζεται με ορισμένα διακριτικά στοιχεία σπορ δυναμισμού. Εξάλλου, όλες οι παρεμβάσεις της εταιρείας του Wolfsburg σε κάθε facelift κάθε μοντέλου είναι επίσης διακριτικές.
Στο εσωτερικό, βάσει πάλι των φωτογραφιών των αυτοκινητικών παπαράτσι, το ανανεωμένο Golf του 2024 θα έχει μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής για το infotainment, που θα μπορούσε να είναι η οθόνη 15 ιντσών που είδαμε στην ηλεκτρική ναυαρχίδα ID.7. Παράλληλα, έπειτα από σχόλια πελατών, έχουν αφαιρεθεί τα κουμπιά αφής στο τιμόνι.
Τέλος, τα μηχανικά μέρη του ανανεωμένου γερμανικού hatchback αναμένεται να έχουν προσαρμοστεί στις αυστηρές προδιαγραφές Euro 7 που θα ισχύουν από τον Ιούλιο του 2025 - και οι οποίες, κατά τη Volkswagen, θα επιφέρουν τη ραγδαία αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.