Επένδυση μαμούθ στη Μεσόγειο -Πού θα κατασκευαστεί νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων

BYD Factory 1

Έτοιμες να δώσουν τα χέρια για την κατασκευή νέου εργοστασίου αυτοκινήτων φαίνεται πως είναι η Dongfeng και η ιταλική κυβέρνηση.

Επέλαση στην ευρωπαϊκή αγορά πραγματοποιούν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, διαθέτοντας μοντέλα που διακρίνονται για τις σύγχρονες τεχνολογίες τους και τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές τους.

Παράλληλα, οι κινέζοι κατασκευαστές έχουν αρχίσει να επενδύουν και σε εργοστάσια επί ευρωπαϊκού εδάφους, κάτι το οποίο -μεταξύ άλλων- θα τους επιτρέψει να παρακάμψουν τους δασμούς της ΕΕ στα τετράτροχα προϊόντα τους.

Μία από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που βρίσκονται ένα βήμα πριν την κατασκευή εργοστασίου στην Ευρώπη φαίνεται ότι είναι είναι η Dongfeng, η οποία όπως έγινε γνωστό προ ολίγων μηνών ξεκίνησε συζητήσεις με την ιταλική κυβέρνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
dongfeng

Σύμφωνα, μάλιστα, με νέες πληροφορίες του Reuters, οι συζητήσεις πλέον βρίσκονται σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο, και επομένως δεν αποκλείεται να υπάρξει σύντομα οριστική συμφωνία που θα σηματοδοτήσει σημαντικές εξελίξεις.

Ιταλικές πηγές του Reuters επισημαίνουν ότι η Ρώμη δεν αποκλείεται να συμμετάσχει -με μειοψηφικό μερίδιο- στην επένδυση, μέσω της οποίας η Dongfeng θα δημιουργήσει ένα κέντρο που εξυπηρετεί όλη την Ευρώπη.

Επιπλέον, στο διαφαινόμενο deal θα μπορούσαν να συμμετάσχουν και άλλοι σημαντικοί επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων ιταλικών εταιρειών από τον κλάδο της κατασκευής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

Σημειώνεται ότι η συμφωνία με τη Dongfeng θα εξυπηρετούσε τον στόχο της ιταλικής κυβέρνησης να προσελκύσει στη χώρα μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία θα πλαισιώσει την ισχυρή Stellantis.

meloni
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως έχει δηλώσει η Πρωθυπουργός της χώρας, Giorgia Meloni, η κυβέρνηση επιθυμεί να αυξήσει την εγχώρια παραγωγή αυτοκινήτων σε 1,3 εκατ. οχήματα ετησίως, από 800.000 το 2023.

Στο πλαίσιο αυτό, συζητάει με τη Stellantis την πιθανή αύξηση της ετήσιας παραγωγικής ικανότητάς σε ένα εκατομμύριο οχήματα μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, κάτι το οποίο έχει να επιτευχθεί από το 2017.

Θυμίζουμε ότι πριν από λίγες εβδομάδες, επισημοποιήθηκε η συμφωνία μεταξύ Τουρκίας και BYD για την κατασκευή εργοστασίου στη Μανίσα της Μ. Ασίας, με ετήσια παραγωγική ικανότητα 150.000 αυτοκινήτων, στο πλαίσιο επένδυσης που αγγίζει τα ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ