Τέλος η πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα - Ποιο είναι το νέο έργο που θα την αντικαταστήσει (φωτογραφίες)

gefira eurota skala ellada epikindinh

Προχωρούν οι εργασίες για την κατασκευή της νέας γέφυρας στον ποταμό Ευρώτα, η οποία θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια.

Απρόσκοπτα προχωρούν οι εργασίες κατασκευής της νέας γέφυρας στον ποταμό Ευρώτα (στη Σκάλας Λακωνίας), η οποία θα παραλάβει τη σκυτάλη από την υφιστάμενη υποδομή που έχει χαρακτηριστεί ως ακατάλληλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr, οι εργασίες προχωρούν δίχως απόκλιση από το χρονοδιάγραμμα, με τον εργολάβο να έχει ως στόχο να αξιοποιήσει την ξηρά περίοδο, κατά την οποία στην κοίτη του ποταμού δεν ρέει νερό.

Σήμερα έχουν κατασκευαστεί τα ακρόβαθρα και τα μεσόβαθρα (πλην των κεφαλόδεσμών τους), ενώ έχουν ξεκινήσει και τα υποστηρικτικά έργα μέσα στην κοίτη, ώστε σιγά-σιγά να εμφανίζεται το κατάστρωμα, το οποίο θα κατασκευαστεί επί τόπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
νέα γέφυρα ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας
carandmotor.gr

Η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της αναδόχου εταιρείας έγινε στις 8/3/2023. Το έργο έχει προϋπολογισμό 4.465.000 ευρώ και ο χρόνος παράδοσης είναι 18 μήνες από την υπογραφή του εργολαβικού συμφωνητικού.

Πρόκειται για ένα έργο ουσιαστικό και απολύτως απαραίτητο που η περιοχή περίμενε για δεκαετίες, μιας και θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια και θα αναβαθμίσει τις οδικές μεταφορές στο Δήμο Ευρώτα και τη Νότια Λακωνία.

νέα γέφυρα ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας
carandmotor.gr
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα γέφυρα στον ποταμό Ευρώτα

Αντικείμενο έργου αποτελεί η κατασκευή των οδικών και τεχνικών έργων συνολικού μήκους 310 μέτρων και ειδικότερα η κατασκευή της νέας γέφυρας μήκους 90 μ. στον ποταμό Ευρώτα και η συναρμογή αυτής με το υφιστάμενο εθνικό οδικό δίκτυο.

Ο φορέας του καταστρώματος της γέφυρας, η οποία θα κατασκευαστεί σε απόσταση αναπνοής από την υφιστάμενη, θα είναι σύμμικτος και θα αποτελείται από χαλύβδινες δοκούς ενσωματωμένες εντός οπλισμένου σκυροδέματος, σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

νέα γέφυρα Ευρώτα

Το κατάστρωμα θα είναι πλάτους 9 μ. και εκατέρωθεν αυτού προβλέπεται η κατασκευή δύο πεζοδρομίων πλάτους 2,10 μ. έκαστο, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη κυκλοφορία και των πεζών.

Θα τοποθετηθεί, επίσης, η απαραίτητη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, δηλαδή διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, με στόχο την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και τη διασφάλιση της ομαλής συνύπαρξής τους με τους πεζούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
νέα γέφυρα Ευρώτα

Η παλιά γέφυρα δεν θα κατεδαφιστεί, αλλά θα αποκατασταθεί ώστε να αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα, και θα αναδειχθεί ως μνημείο. Θα γίνουν εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντος χώρου, ενώ θα δημιουργηθούν και χώροι πρασίνου/ψυχαγωγίας.

Σημειώνεται ότι η η υφιστάμενη μεταλλική γέφυρα ξεκίνησε να κατασκευάζεται το μακρινό 1896, ενώ εδώ και αρκετά χρόνια έχει κριθεί πως χρήζει αντικατάστασης λόγω των επικίνδυνων φθορών, του μικρού πλάτους και της μικρής κλάσης φορτίων.

νέα γέφυρα Ευρώτα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ