Επίσημο: Η Toyota Celica επιστρέφει

Toyota Celica GT-Four

Ένα από τα εμβληματικότερα σπορ αυτοκίνητα των δύο τελευταίων δεκαετιών του πρηγούμενου αιώνα, η Toyota Celica, θα αναβιώσει με τη νέα της γενιά - και πλέον οι Ιάπωνες το επιβεβαιώνουν.

Μετά από χρόνια φημολογίας, η οποία εντάθηκε τον τελευταίο χρόνο με συνεχείς διαρροές πληροφοριών στην Ιαπωνία, φαίνεται ότι πλέον μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι η Celica θα επιστρέψει στη γκάμα της Toyota με μια ολοκαίνουρια γενιά.

Ανεπίσημα ψηφιακά σχέδια του ιαπωνικού Best Car για την πιθανή εμφάνιση της νέας Toyota Celica
Ανεπίσημα ψηφιακά σχέδια του ιαπωνικού Best Car για την πιθανή εμφάνιση της νέας Toyota Celica
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ιαπωνικό περιοδικό Best Car ρώτησε τον πρόεδρο της εταιρείας Akio Toyoda ευθέως για τη νέα Celica, και εκείνος παρέπεμψε στον διευθύνοντα τεχνικό σύμβουλο της Toyota, Hiroki Nakajima, ο οποίος δήλωσε ξεκάθαρα: «Θα φτιάξουμε την Celica».

Παρότι που ο Nakajima φάνηκε να συνειδητοποιεί ότι ίσως δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή για μια τέτοια αποκάλυψη, η δήλωση αυτή αποτελεί την πιο ισχυρή ένδειξη μέχρι στιγμής ότι η Celica θα γίνει πραγματικότητα.

Τον Οκτώβριο του 2023, ο πρόεδρος Akio Toyoda παραδέχθηκε, σε συνέντευξή του στο ίδιο περιοδικό, ότι είχε ζητήσει από τα υψηλά κλιμάκια της εταιρείας να επαναφέρουν το θρυλικό σπορ αυτοκίνητο. Επίσης, ο πρόεδρος Tsuneji Sato είχε δηλώσει δημόσια την επιθυμία του για αυτό.

Οι φήμες ενισχύθηκαν πριν από λίγες εβδομάδες, όταν ένα αυτοκίνητο με την ονομασία Celica Mk8 εμφανίστηκε για λίγο σε έναν πίνακα στην anime σειρά της Toyota, Grip.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η νέα γενιά της Celica θα υοποθετήσει κινητήρες από τη νέα οικογένεια μικρών τετρακύλινδρων με χωρητικότητες 1.5 και 2.0 λίτρων, που εξελίσσει η Toyota. Ο 1.5 θα διατίθεται και σε ατμοσφαιρική και σε υπερτροφοδοτούμενο εκδοχή, ενώ ο δίλιτρος μόνο με turbo. Ο τελευταίος έχει ήδη δοκιμαστεί σε ένα πρωτότυπο Lexus IS.

Η Celica Mk8 πιθανότατα θα διατηρήσει τα παραδοσιακά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της, όπως την coupe σιλουέτα που παραπέμπει στα παλιά της rallycars, την οποία θα συνδυάσει με τη σύγχρονη αισθητική και τις σπορ παρεμβάσεις της οικογένειας της Gazoo Racing (GR) – του σπορ και αγωνιστικού βραχίονα της Toyota.

Αξίζει, τέλος, να σημειώσουμε ότι στη σειρά Grip της Toyota είδαμε να κάνει ένα πέρασμα και το MR2 Mk4, που επιβεβαιώνει πιθανώς την αναβίωση του θρυλικού roadster, αλλά και τα GR86 3ης γενιάς και Supra 6ης γενιάς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ