Επιστρέφει το Honda S2000; Οι φήμες για τα 75α γενέθλια της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Η Honda γιορτάζει φέτος τα 75 χρόνια της και για την περίσταση φέρεται έτοιμη να παρουσιάσει -κάποια στιγμή μέσα στο 2023- ένα νέο σπορ αυτοκίνητο, που ίσως να είναι ο σύγχρονος διάδοχος του εμβληματικού roadster S2000.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό Autocar ο αντιπρόεδρος της Honda Ευρώπης, Tom Gardner, είπε ότι η απόφαση των Ιαπώνων να προσθέσουν στη γκάμα τους ένα ακόμη σπορ αυτοκίνητο προκύπτει από τη μεγάλη επιτυχία του νέου Civic Type R.
Με δεδομένο ότι το εκπληκτικό στην εμφάνιση και στο χειρισμό S2000 παρουσιάστηκε για τον εορτασμό των 50 ετών της ιαπωνικής εταιρείας, δεν αποκλείεται τώρα η αναβίωσή του να γίνει στο πλαίσιο των 75ων γενεθλίων της εταιρείας.
BUY NOW
Ο Gardner είπε να «μείνουμε συντονισμένοι» για ένα νέο μοντέλο της Honda, και πρόσθεσε: «Λατρεύουμε τις επιδόσεις, και είμαστε ευγνώμονες για το ισχυρό ενδιαφέρον που λάβαμε για την πρόσφατη νέα γενιά του Type R».
Βεβαίως, ο Tom Gardner δεν άφησε καμία υπόνοια ότι το νέο σπορ αυτοκίνητο της Honda για τον εορτασμό των τριών τετάρτων του αιώνα της θα ένα νέο S2000. Πολλοί λένε ότι μπορεί να είναι το νέο NSX, καθώς η τελευταία του γενιά έπαψε να παράγεται το Νοέμβριο του 2022 και η εταιρεία εργάζεται πυρετωδώς για τον διάδοχό του - που ενδέχεται να είναι ακόμα και αμιγώς ηλεκτρικός.
Επίσης, το 2017 και '18 δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Honda -ο διευθύνων σύμβουλος Takahiro Hachigo και ο διευθυντής προγραμματισμού Hayato Mori- είπαν αντίστοιχα ότι «δεν έχει έρθει ο καιρός για την αναβίωση του S2000» και ότι η έρευνα της Honda κατέδειξε ότι δεν υπάρχει αρκετό αγοραστικό ενδιαφέρον για ένα νέο roadster.
Ωστόσο, με την τεράστια επιτυχία όλων των κατασκευαστών σπορ αυτοκινήτων την τελευταία τριετία, ενδεχομένως τώρα τα δεδομένα να έχουν αλλάξει. Μάλιστα, η πρώτη φήμη περί σκέψεων της Honda για μια νέα γενιά του S2000 -με παρεμφερή σιλουέτα, διαστάσεις και coupe ανοικτό αμάξωμα- βγήκαν στην επιφάνεια το 2020. Όπως ανέφεραν, δεν θα ζυγίζει πάνω από 1.360 κιλά, χάρη στη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων, και παράλληλα θα φορά τον κινητήρα 315 ίππων του προηγούμενου Civic Type R.