H μεγάλη επιστροφή της MG: Έρχεται το ηλεκτρικό MG4 το Σεπτέμβριο

MG MG4

H θρυλική -πρώην βρετανική- MG κάνει το σημαντικότερο βήμα της αναγέννησής της με το αμιγώς ηλεκτρικό MG4, που θα εισάγει τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MSP με αυτονομία έως και 452 χιλιομέτρων.

Μετά την πτώχευση του ομίλου MG Rover το 2005, η εταιρεία πέρασε στα χέρια του κινεζικού ομίλου Nanjing Automobile - που συγχωνεύθηκε με την SAIC το 2007. Το πρώτο αυτοκίνητό της υπό τη νέα ιδιοκτησία κατασκευάστηκε το 2011 στην Κίνα, και ήταν το πρώτο καινούριο MG μετά από 16 χρόνια.

Το MG4 είναι το σημαντικότερο αυτοκίνητο της αναγέννησής της εταιρείας. Όχι μόνο γιατί είναι αμιγώς ηλεκτρικό στην εποχή της εξάπλωσης της ηλεκτροκίνησης, αλλά και γιατί είναι το πρώτο στο οποίο εφαρμόζεται η καινούρια αρχιτεκτονική Modular Scalable Platform (MSP) της κινεζικής εταιρείας, την οποία θα υιοθετήσει και η σειρά των επόμενων αυτοκινήτων της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά τις πρώτες του εικόνες με καμουφλάζ, τώρα η MG παρουσίασε τις πρώτες φωτογραφίες του MG4, το οποίο πρόκειται να παρουσιάσει επίσημα και με κάθε λεπτομέρεια τον προσεχή Σεπτέμβριο. Πρόκειται για ένα πεντάθυρο hatchback με Crossover στοιχεία, που είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται σήμερα μία αυτοκινητοβιομηχανία για να αναπτυχθεί.

Στο σχεδιασμό του ξεχωρίζει η έλλειψη γρίλιας και τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα με ιδιαίτερη φωτεινή επιγραφή από έξι διαδοχικά LED, μαζί με την αεροδυναμική του σιλουέτα. Τα Crossover προστατευτικά στο κάτω μέρος των θυρών παραπέμπουν λίγο στις ιδέες της Renault, και τα πίσω φωτιστικά σώματα -που ενώνονται με μια ενιαία φωτεινή γραμμή- στην αισθητική εκείνων της ΚΙΑ.

Χάρη στη μαύρη πίσω κολώνα η οροφή δίνει την αίσθηση ότι αιωρείται, και καταλήγει σε αεροτομή του αποτελείται από δύο στοιχεία - με κενό κεντρικό τμήμα. Ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει αλουμινένιο προστατευτικό στο κάτω μέρος του, και οι ζάντες έχουν αεροδυναμικό σχεδίασμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η λιτή και απέρριτη καμπίνα διαθέτει δύο οθόνες, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για τα πολυμέσα και τη συνδεσιμότητα. Η δεύτερη, «αιωρούμενη», ελέγχεται από τον περιστροφικό διακόπη στη μικρή κονσόλα που εξέχει από το κάτω μέρος του ταμπλό - αν και η εργονομία, εκ πρώτης όψης, δεν φαντάζει και ιδιαίτερα βολική. Ακόμη, το τιμόνι έχει μόνο δύο ακτίνες και παραπέμπει σε εκείνα των νέων Skoda.

Όσο για την πλατφόρμα MSP, αυτή προβλέπει τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, με τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο επίσης στον πίσω άξονα. Σύμφωνα με την MG, επιτυγχάνει ιδανική κατανομή βάρους 50:50 και σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος (11 εκατ.) της μπαταρίας συμβάλλει σημαντικά στην οδική συμπεριφορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχικά το MG4 θα διατίθεται με την επιλογή δύο μπαταριών, χωρητικότητας 51 ή 64 kWh, που θα προσφέρουν αυτονομία 350 και 452 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Η πλατφόρμα παρέχει και τη δυνατότητα τοποθέτησης, στο μέλλον, και δεύτερου ηλεκτροκινητήρα (στον εμπρός άξονα) ώστε να επιτευχθεί η τετρακίνηση. Καθώς και τη δυνατότητα εναλλαγής μπαταριών και over-the-air αναβαθμίσεων του λογισμικού.

Η MG, μετά το MG4, φιλοδοξεί να παρουσιάσει τη νέα της γκάμα που θα αποτελείται από διάφορα hatchback, SUV και σπορ αυτοκίνητα. Σε όλα θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα MSP, που έχει τη δυνατότητα αυξομείωσης του μεταξονίου της από τα 2,650 μέχρι τα 3,100 μέτρα. Η τιμή του MG4 στη Βρετανία είναι ένα από τα στοιχεία που θα δοθούν στη δημοσιότητα το Σεπτέμβριο, αλλά αναμένεται να είναι πιο φτηνό από τοο VW ID.3 ή το KIA EV6.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ