Με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και σαφώς υψηλότερα επίπεδα απόδοσης η Volkswagen ετοιμάζει την ταχύτερη μέχρι στιγμής έκδοση GTX του αμιγώς ηλεκτρικού ID.3.
Το πρώτο «καυτό» ηλεκτρικό hatchback στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας βρίσκεται προ των πυλών με την Volkswagen να έχει ήδη στα σκαριά την έκδοση GTX για το ID.3.
Σύμφωνα και με τελευταίες πληροφορίες που έρχονται μάλιστα από επίσημα χείλη, το ID.3 GTX αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στο παγκόσμιο κοινό την επόμενη χρονιά, με το 2023 να σηματοδοτεί παράλληλα και το πρώτο facelift για το πεντάθυρο μοντέλο των Γερμανών.
BUY NOW
Ο εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας Martin Hube δήλωσε ότι το ταχύτερο μέχρι στιγμής VW ID.3 είναι «ένα porject που βρίσκεται σε εξέλιξη», ενώ δεν παρέλειψε να προσθέσει ότι η εταιρεία ετοιμάζει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές γενικότερα για την ανανεωμένη έκδοση του ηλεκτρικού της μοντέλου, ανάμεσα στις οποίες θα είναι και η αύξηση της ισχύος του, σύμφωνα και με τις απαιτήσεις των πελατών της εταιρείας.
Το ID.3 GTX, θα έρθει για να διευρύνει τη γκάμα των ηλεκτρικών προτάσεων επιδόσεων της εταιρείας, έπειτα και από την παρουσίαση του ID.4 GTX. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο επίσης για μία λιγότερο ισχυρή έκδοση παραγωγής σε σχέση με το πρωτότυπο ID.X των 333 ίππων.
Αξιοποιώντας τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες του ID.4 GTX η συνολική ισχύς αναμένεται να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα, περί τους 300 ίππους, ένα νούμερο που αναμένεται να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις στο επόμενο καυτό hatchback των Γερμανών, έναντι του μεγαλύτερων διαστάσεων και βαρύτερου ID.4 GTX. Να σημειωθεί ότι το τελευταίο χρειάζεται μόλις 6,2 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα και δεν αποκλείεται ο χρόνος του ID.3 GTX για την ίδια επίδοση να βρίσκεται κάτω από το φράγμα των έξι δευτερολέπτων.
Οι επιδόσεις, λόγω της παρουσίας του ισχυρού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, δεν θα είναι το μόνο προσόν της ταχύτερης έκδοσης του ID.3 αφού οι άνθρωποι της VW έχουν δώσει βάρος και στην οδηγική συμπεριφορά του πιστεύοντας ότι τα αυτοκίνητα με διασκεδαστικά χαρακτηριστικά έχουν ακόμη θέση στον ηλεκτρικό κόσμο των τεσσάρων τροχών.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ