Έτοιμη η Skoda για το «καυτό» Kodiaq RS -Έρχεται το 2024 με κορυφαίες επιδόσεις
Η τσέχικη εταιρεία επιβεβαίωσε ότι εργάζεται πάνω στην ισχυρότερη σπορ έκδοση RS της νέας γενιάς του -μεγάλου της επταθέσιου SUV- Kodiaq, την οποία στοχεύει να παρουσιάσει μέσα στο 2024.
Το Kodiaq RS της πρώτης γενιάς έχει ένα πολύ ιδιαίτερο ρεκόρ: του καλύτερου χρόνου στην πίστα του Nurburgring (Nordschleife) μεταξύ των επταθέσιων SUV παραγωγής. Ρεκόρ που ενδεχομένως η Skoda θα προσπαθήσει να σπάσει με το Kodiaq RS δεύτερης γενιάς που έρχεται το 2024.
Η εταιρεία της Mlada Boleslav, μέσω του διευθυντή εξέλιξης Johannes Neft, επιβεβαίωσε τα πλάνα της για το Kodiaq RS στο αγγλικό περιοδικό Autocar. Όπως και το RS της πρώτης γενιάς, το νέο μοντέλο θα ξεχωρίζει από τις απλές εκδόσεις όχι μόνο με την επιπλέον ισχύ του, αλλά και με την πιο δυναμική-σπορ εμφάνιση και με την αυξημένη τιμή του. Η οποία στην τωρινή γενιά φτάνει -στην κεντρική Ευρώπη- στις 55 χιλιάδες ευρώ.
BUY NOW
Στην πρώτη γενιά του το Kodiaq RS κινείται αποκλειστικά από τον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με απόδοση 245 ίππων, μετά την αφαίρεση της επιλογής του πετρελαιοκινητήρα από τη γκάμα το 2020. Στη δεύτερη γενιά ακούγεται ότι θα υιοθετηθεί το μοτέρ βενζίνης ΕΑ888, που αποδίδει 333 ίππους στο VW Golf R αλλά έχει ρυθμιστεί στους 265 hp για το Skoda Superb.
Η τελευταία επιλογή μπορεί να γίνει και για το Kodiaq RS - ενώ φυσικά δεν αποκλείονται κι άλλα ενδεχόμενα, όπως η τοποθέτηση στο τσέχικο επταθέσιο SUV μιας plug-in υβριδικής μονάδας του ομίλου Volkswagen. Όπως αυτής που χρησιμοποιεί το νέο Passat και αποδίδει 272 hp. Πάντως, σε κάθε περίπτωση κινητήριου συνόλου, η κορυφαία έκδοση αυτή θα συνοδεύεται από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης.
Όσο για την εμφάνισή του, το αμάξωμα θα έχει πληθώρα από σπορ και δυναμικές -αλλά και όχι κραυγαλέες- λεπτομέρειες σαν αυτές που φαντάστηκε ο ειδικός του CGI με το διαδικτυακό όνομα X-Tomi Design στο ανεπίσημο και υποθετικό ψηφιακό σχέδιο που βλέπετε παρακάτω.
Στο σχέδιο αυτό ο ψηφιακός designer έχει προσθέσει ένα splitter στο κάτω χείλος του εμπρός προφυλακτήρα και ένα επιπλέον μαύρο στοιχείο στις άκρες του, καθώς και μαύρου χρώματος πλαίσιο στη γρίλια και οροφή και μπλε δαγκάνες των φρένων, μεταξύ άλλων. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι φιμέ, ενώ η έκδοση παραγωγής ενδέχεται να έχει διαφορετικό διαχύτη με πιο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης.