Η Land Rover ετοιμάζεται να δημιουργήσει την πιο προσιτή έκδοση του καταξιωμένου Defender, οι εξωτερικές διαστάσεις του οποίου δεν θα απέχουν από εκείνες ενός μικρομεσαίου SUV.
Την πιο προσιτή έκδοση στη σύγχρονη ιστορία του πρόκειται να αποκτήσει το Land Rover Defender, προσδοκώντας την εκρηκτική ανάπτυξη των πωλήσεών του.
Το εμβληματικό offroader θα φέρει την κωδική ονομασία 80, πραγματοποιώντας ένα… ολιστικό downsizing στις προδιαγραφές του και συναντώντας τα πρότυπα της κατηγορίας των μικρομεσαίων διαστάσεων premium SUV.
BUY NOW
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το baby Land Rover Defender δεν θα υπερβαίνει σε μήκος τα 4,7 μέτρα, βρίσκοντας απέναντί του προτάσεις όπως το Jeep Wrangler και το Ford Bronco.
Όπως είναι φυσικό, ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του αυτοκινήτου θα διατηρηθεί σχεδόν ανέπαφος, παρά το γεγονός ότι θα υπάρξουν και εκδόσεις χωρίς τα σοφιστικέ συστήματα τετρακίνησης.
Αντιστοίχως, στη βάση της γκάμας του μικρού και προσιτού Land Rover Defender θα τοποθετηθεί το τρικύλινδρο σύνολο του 1,5 λίτρου, ο οποίος με τη βοήθεια ενός ήπια υβριδικού συστήματος θα αποδίδει 160 ίππους.
Στο αμέσως επόμενο σκαλί, τον πρώτο λόγο θα έχουν οι δίλιτροι κινητήρες βενζίνης και diesel, ενώ μένει να αποδειχθεί αν θα υπάρξουν και plug-in υβριδικές διαμορφώσεις.
Πέρα από τη βαριά κληρονομιά και τις αυταπόδεικτες εκτός δρόμου ικανότητές του, ένα από τα βασικά προτερήματα του baby Land Rover Defender θα είναι η προσιτή, τηρουμένων των αναλογιών, τιμή του.
Οι πρώτες εκτιμήσεις την τοποθετούν στην περιοχή μεταξύ των 30.000 και 40.000 ευρώ, γεγονός που αν και εφόσον επιβεβαιωθεί θα δημιουργήσει τις συνθήκες μιας εντυπωσιακής, για τα μέτρα και τα σταθμά της Land Rover, εμπορικής επιτυχίας.
Έχοντας μπει στο 2023, οι πιθανότητες να δούμε το μικρό Land Rover Defender να περνά στην παραγωγή μέσα στη χρονιά είναι μικρές, αλλά παραμένουν σημαντικές από τη στιγμή που οι Βρετανοί ψάχνουν τον τρόπο με τον οποίο θα αφήσουν πίσω τους το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει τα τελευταία χρόνια.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ