Κάποιος προσπαθεί να πουλήσει την τελευταία M4 GTS που έφτιαξε η BMW, κοστολογόντας την πάνω από 440.000 ευρώ.
Η BMW παρουσίασε την τελευταία M4 GTS τον Δεκέμβριο του 2015 και είχε ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει μόλις 700 αυτοκίνητα. Παρόλα αυτά, η BMW έλαβε μεγάλη ανταπόκριση από το αγοραστικό κοινό για την πιστάδικη και ισχυρότερη M4 GTS, κατασκευάζοντας τελικά 803 αυτοκίνητα. Το τελευταίο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε στις 28 Νοεμβρίου του 2016 και πλέον ψάχνει νέο ιδιοκτήτη.
Η αγγελία του πωλητή από την Florida στο ebay αναφέρει ότι η αμερικάνικων προδιαγραφών BMW M4 GTS με αύξοντα αριθμό #803, έχει μόλις 250 μίλια στο κοντέρ (404 χλμ.) και έχει συμπληρωμένο το βιβλίο συντήρησης του κατασκευαστή. Μάλιστα, λέει ότι απευθύνεται στον απόλυτο συλλέκτη αυτοκινήτων BMW.
BUY NOW
Σίγουρα, όλα αυτά που συμβαίνουν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο έχουν προκαλέσει αναταράξεις στην παγκόσμια αγορά. Αυτό όμως δεν είναι λόγος για να πουλάς μια BMW M4 GTS κοντά στο μισό εκατομμύριο ευρώ. Αναντίλεκτα, πρόκειται για το τελευταίο κομμάτι της τελευταίας GTS, δεν παύει όμως να είναι μια M4 που καινούρια κόστιζε κοντά στα 140.000 ευρώ. Και στο μισό εκατομμύριο, γνωρίζουμε όλοι τι επιλογές έχουμε σε καινούρια και μεταχειρισμένα.
Η M4 GTS F82(προηγούμενη γενιά) έχει ένα επιθετικό αεροδυναμικό bodykit που περιλαμβάνει ρυθμιζόμενο εμπρός splitter, νέο καπό και ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα από ανθρακόνημα με στελέχη από αλουμίνιο, που στηρίζονται στο ανθρακονημάτινο (CFRP) πίσω καπό. Η ειδική έκδοση έχει επίσης ανθρακονημάτινο πίσω διαχύτη, σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο και τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω. Οι προβολείς είναι LED και τα πίσω φώτα OLED. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες με το χέρι, όπως και η πίσω πτέρυγα.
Ο 3λιτρος 6κύλινδρος κινητήρας TwinPower Turbo της Μ4 GTS έχει 69 ίππους παραπάνω από τις συμβατικές, φτάνοντας τους 500, ενώ η ροπή έχει αυξηθεί στα 620 Nm. H αύξηση στην απόδοση οφείλεται κυρίως σε ένα πρωτοποριακό σύστημα ψεκασμού νερού στους κυλίνδρους. Το μόνο διαθέσιμο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν το M DCT 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, εφοδιασμένο με σύστημα launch control.
Σημαντική εξοικονόμηση βάρους έχει γίνει στο εσωτερικό, με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, την αλλαγή των εμπρός με ελαφριά μπάκετ (-20 κιλά), μια ελαφρύτερη κεντρική κονσόλα και απλουστευμένες επενδύσεις στις πόρτες.
Βάρος επίσης εξοικονομεί το ανθρακονημάτινο καπό (-3 κιλά), τα στάνταρ κεραμικά φρένα (-8 κιλά), η οροφή, το splitter, η πίσω αεροτομή, ο διαχύτης και το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ που είναι επίσης ανθρακονημάτινα (CFRP), και τέλος η εξάτμιση από τιτάνιο που είναι 20% ελαφρύτερη. Συνολικά, έχουν εξοικονομηθεί 80 κιλά, μειώνοντας το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου στα 1.510 κιλά.
Τέλος, το αυτοκίνητο που πωλείται κοντά μισό εκατομύριο ευρώ, έχει το έξτρα πακέτο Clubsport για την πίστα, που περιλαμβάνει ρολ-μπαρ σε πορτοκαλί χρώμα πίσω από τα εμπρός καθίσματα, αγωνιστική ζώνη έξι σημείων και πυροσβεστήρα.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ