Η Ευρώπη κάνει πίσω με τους ρύπους -Η μεγάλη ανατροπή από 8 χώρες

Euro 7 Emissions 1

Οκτώ κράτη-μέλη της ΕΕ εναντιώνονται στους κανονισμούς που περιλαμβάνει το νέο πρότυπο ρύπων Euro 7. Τι ζητούν.

Τη σημαία της επανάστασης υψώνουν 8 χώρες της Ευρώπης, οι οποίες αντιδρούν στους κανόνες που αναμένεται να διέπουν το νέο πρότυπο ρύπων Euro 7, μιας και όπως υποστηρίζουν είναι υπερβολικά αισιόδοξοι και μη υλοποιήσιμοι από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Υπενθυμίζεται ότι οι χώρες της ΕΕ και οι νομοθέτες ετοιμάζονται να θέσουν στο τραπέζι το πρότυπο Euro 7 το οποίο από το 2025 θα αυστηροποιήσει τα όρια εκπομπών ρύπων, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου και του μονοξειδίου του άνθρακα.

Με κοινό έγγραφό τους που εστάλη σε άλλα κράτη μέλη της ΕΕ και έπεσε στα «χέρια» του Reuters, οι 8 χώρες υποστηρίζουν ότι κάποιες διατάξεις του προτεινόμενου νόμου, πρέπει να αφαιρεθούν πλήρως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Euro 7

«Εναντιωνόμαστε σε κάθε καινούργιο κανόνα που αφορά στις εκπομπές καυσαερίων (συμπεριλαμβανομένων των νέων απαιτούμενων δοκιμών ή στα νέα όρια εκπομπών) στα αυτοκίνητα και τα βαν», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο έγγραφο το οποίο υπογράφεται από τη Γαλλία, την Ιταλία, την Τσεχία, τη Βουλγαρία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, τη Ρουμανία και τη Σλοβακία.

Πάγια θέση των ανωτέρω χωρών είναι ότι το Euro 7 θα αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προβούν σε κοστοβόρες βελτιώσεις στο πεδίο των ρύπων, χρήματα τα οποία θα μπορούσαν να διατεθούν σην εξέλιξη μηδενικών ρύπων αυτοκινήτων και κυρίως ηλεκτρικών.

Όπως αναφέρει το Reuters, η εν λόγω συμμαχία χωρών έχει αρκετούς ψήφους προκειμένου να «μπλοκάρουν» το Euro 7.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τη μεριά της, η Κομισιόν αναφέρει ότι οι νέοι κανόνες θα εφαρμοστούν αποκλειστικά στα καινούργια αυτοκίνητα -και όχι σε όσα ήδη κυκλοφορούν- είναι απαραίτητοι για τη μείωση των εκπομπών ρύπων που πλήττουν την υγεία, την ίδια ώρα που θα υψώσουν ανάχωμα στο να προκύψουν σκάνδαλα τύπου Diesegate.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη Skoda, το Euro 7 θα οδηγούσε 3.000 ανθρώπους στην ανεργία, την ίδια ώρα που ο επικεφαλής της Stellantis, Carlos Tavares, χαρακτήρισε κάποιες διατάξεις του νέου πρότυπου ως άχρηστες.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ