Τα efuels θα κρατήσουν στη ζωή τις Ferrari με μοτέρ βενζίνης

Ferrari LaFerrari

Στο δρόμο που βαδίζει και η Porsche, η Ferrari επιβεβαίωσε ότι θα εξακολουθεί να κατασκευάζει supercars με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, με τη χρήση ηλεκτροκαυσίμων (efuels).

Την επιβεβαίωση έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας του Μαρανέλο, Benedetto Vigna, λέγοντας πως μετά την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2035, οι θερμικές Ferrari θα χρησιμοποιούν efuels με βάση τις προδιαγραφές που έχει θέσει για αυτά η Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Μάρτιο η ΕΕ ανακοίνωσε ότι θα επιτραπεί και πέραν του 2035 η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες που θα καίνε efuels και άλλες μορφές βιώσιμων καυσίμων. Αυτό θα επιτρέπεται, ωστόσο, μόνο σε κατασκευαστές με περιορισμένο αριθμό παραγωγής αυτοκινήτων ετησίως, όπως είναι η Ferrari και η Porsche - οι οποίες μάλιστα θα συνεργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση.

Ο Vigna είπε πάντως -σε συνέντευξή του στους Financial Times- ότι η Ferrari μένει στην τροχιά του στόχου της να μεταμορφωθεί σε εταιρεία μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα το 2030. Στη διαδρομή προς τον στόχο αυτό θα παρουσιάσει την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari της ιστορίας το 2025, αλλά δεν θα μεταμορφωθεί ποτέ σε εταιρεία κατασκευής μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Κι αυτό θα επιτευχθεί χάρη στα efuels.

Ο επικεφαλής της Ferrari χαρακτήρισε «πλεονέκτημα» τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και συμπλήρωσε ότι έχει μεγάλη διαδρομή ακόμα μπροστά του, καθώς -όπως υποστηρίζει ο Vigna- τα εναλλακτικά βιώσιμα καύσιμα εξελίσσονται με ρυθμό πολύ ταχύτερο του αναμενόμενου και προσφέρουν πληθώρα επιλογών στη Ferrari για τα μελλοντικά μοντέλα της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αναμένω τη συζήτηση για τα e-fuelsνα διεξαχθεί το 2025 ή 2026, και ήδη αρχίζουν να γίνονται πραγματικότητα - που είναι καλό για εμάς», είπε ο Vigna. «Και είναι καλό και για τους πελάτες, που θα είναι σε θέση να οδηγούν αυτοκίνητα με καύσιμο, που όμως θα είναι [περιβαλλοντικά] ουδέτερο. Αυτό είναι ένα επιπλέον πλεονέκτημα για τη στρατηγική μας», κατέληξε ο Ιταλός.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ