Γεμίζει πλατείες η Παραλιακή -Ποιο είναι το μεγάλο έργο που δίνει τέλος στα τροχαία ατυχήματα

Λιμανάκια

Προ των πυλών βρίσκονται εκτεταμένες επεμβάσεις σε τμήμα της Λεωφ. Αθηνών-Σουνίου ώστε να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα.

Ένα έργο που αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την οδική ασφάλεια σε μία από τις ομορφότερες και ταυτόχρονα επικίνδυνες διαδρομές της Αττικής, προωθεί η Περιφέρεια Αττικής.

Πρόκειται για το έργο «Επεμβάσεις βελτίωσης της οδικής ασφάλειας σε θέσεις της Ε.Ο. 91 στο τμήμα από Βάρκιζα έως Σούνιο», που θα υλοποιηθεί στη Λεωφ. Σουνίου από τη Λίμνη Βουλιαγμένης έως τον οικισμό Θυμάρι.

Ειδικότερα, αφορά στο τμήμα της Ε.Ο-91, από τον ισόπεδο κόμβο (ΙΚ) που βρίσκεται στο τέλος του ρυμοτομικού σχεδίου της Βουλιαγμένης προς Λίμνη Βουλιαγμένης, έως την είσοδο στον Οικισμό «Θυμάρι».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
λεωφ. αθηνών σουνίου

Το συνολικό μήκος της εξεταζόμενης Λ. Βουλιαγμένης - Βάρκιζας – Σουνίου είναι περί τα 31 χλμ., και διέρχεται από την Βάρκιζα, το Λαγονήσι, την Σαρωνίδα, την Παλαιά Φώκαια και φτάνει ως τον οικισμό Θυμάρι, με τις παρεμβάσεις, ωστόσο, να αφορούν ένα τμήμα 18,6 χλμ.

Ποια έργα θα γίνουν

Θα κατασκευαστούν 10 κυκλικοί κόμβοι σε διασταυρώσεις που καλούνται να εξυπηρετήσουν μεγάλο φόρτο, οι οποίοι ρυθμίζουν με ασφάλεια όλες τις κινήσεις, αυξάνουν την κυκλοφοριακή ικανότητα της υφιστάμενης αρρύθμιστης διασταύρωσης και επιτρέπουν την αναστροφή στην κίνηση.

Επίσης, στα τμήματα που διέρχονται αστικοποιημένων περιοχών θα γίνει διαχωρισμός των αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας με στηθαίο ασφαλείας τύπου New Jersey στα τμήματα που διέρχονται σε αδόμητες περιοχές, προκειμένου να αποκλειστεί η δυνατότητα αναστροφών, κάθετων διελεύσεων και χρήση του αντίθετου ρεύματος κυκλοφορίας.

λεωφ. αθηνών σουνίου
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπροσθέτως, θα βελτιωθούν τα γεωμετρικά στοιχεία των καμπύλων της κεντρικής αρτηρίας της ΕΟ-91 προκειμένου να εξασφαλιστεί ταχύτητα μελέτης από 50 χλμ./ώρα σε 70 χλμ./ώρα σε όλο το εξωαστικό μήκος της οδού.

Τέλος, θα κατασκευαστούν πεζοδρόμια, ένας ποδηλατόδρομος, ένας παράδρομος προκειμένου να συνδεθούν κάθετοι οδοί που συμβάλουν σε ακατάλληλη θέση σε προτεινόμενο κυκλικό κόμβο, αλλά και επεκτάσεις υφιστάμενων κάτω διαβάσεων πεζών και νέων.

Οι θέσεις των κυκλικών κόμβων

  1. Κόμβος 1: 26 +544
  2. Κόμβος 2: 30 +415
  3. Κόμβος 3: 33+475
  4. Κόμβος 4: 36 +950
  5. Κόμβος 5: 37 +466
  6. Κόμβος 6: 41 +173
  7. Κόμβος 7: 43 +213
  8. Κόμβος 8: 47 +131
  9. Κόμβος 9: 49 +938
  10. Κόμβος 10: 54 +182

Με την κατασκευή των κυκλικών κόμβων αναμένεται να μειωθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος εντός των οικισμών Βάρκιζας, Βάρης, Αγ. Μαρίνα, Αγ. Δημήτριος, Σαρωνίδα, Ανάβυσσος, Παλαιά Φώκαια και Θυμάρι. Αυτό διότι οι παραθεριστές και λουόμενοι στις παραλίες της περιοχής θα χρησιμοποιούν τους ισόπεδους κυκλικούς κόμβους και δεν θα εισέρχονται εντός των οικισμών για να κάνουν αναστροφή με ασφάλεια.

Τέλος, θα μειωθούν τα ατυχήματα, ιδιαίτερα με πεζούς λόγω της κατασκευής πεζοδρομίων αλλά και υπόγειων διαβάσεων πεζών στους ισόπεδους κυκλικούς κόμβους που θα κατασκευαστούν, αλλά και τα ατυχήματα με οχήματα, λόγω των επικείμενων κυκλικών κόμβων και των στηθαίων ασφαλείας.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ