H BMW εξελίσσει έναν πανίσχυρο υπερυπολογιστή -Πού θα τοποθετηθεί

BMW Heart of Joy

Δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες ξεκίνησε ένα νέο πρωτότυπο όχημα της BMW, το οποίο αποτελεί ένα κινητό εργαστήριο με σκοπό την ανάπτυξη ενός υπερυπολογιστή που θα ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Έναν νέο υπερυπολογιστή εξελίσσει η BMW με σκοπό να αναβαθμίσει περαιτέρω την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν τα μελλοντικά της μοντέλα.

Πρόκειται για το «Heart of Joy», μια κεντρική μονάδα ελέγχου η οποία διαθέτει 10 φορές μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ από μια συμβατική, εξασφαλίζοντας ότι όλες οι σχετικές με την κίνηση του οχήματος πληροφορίες θα επεξεργάζονται με πρωτοφανή ταχύτητα και ακρίβεια.

Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου στους κόλπους της BMW, βάσει της εμπειρίας που έχουν αποκτήσει οι μηχανικοί της βαυαρικής φίρμας εδώ και πάνω από έναν αιώνα, και έχει την ικανότητα να διαχειριστεί υπερυψηλών επιδόσεων προτάσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW Υπερυπολογιστής

Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το Vision Vehicle, πάνω στο οποίο δοκιμάζεται, είναι σε θέση να αναπτύξει ροπή 18.000 Nm. Και εφόσον ο υπερυπολογιστής της BMW μπορεί να διαχειριστεί μια έκρηξη ισχύος αυτού του μεγέθους, θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις της καθημερινής οδήγησης με ευκολία.

Στην καινοτόμο αρχιτεκτονική των ηλεκτρονικών συστημάτων της Neue Klasse, το «Heart of Joy» αποτελεί μία από τις τέσσερις κεντρικές μονάδες ελέγχου συνδυάζοντας για πρώτη φορά τις λειτουργίες του συστήματος κίνησης με αυτές της δυναμικής οδήγησης.

Ο οδηγός και οι επιβάτες απολαμβάνουν μια ήρεμη και αθόρυβη εμπειρία οδήγησης, ανεξαρτήτως των συνθηκών ή της ταχύτητας του ταξιδιού. Σε απαιτητικές συνθήκες δυναμικής οδήγησης, ο νέος συνδυασμός του «Heart of Joy» και του λογισμικού BMW Dynamic Performance Control προσφέρει ασύγκριτη σιγουριά και σταθερότητα στις στροφές. Το ίδιο το αυτοκίνητο «δημιουργεί» πρόσφυση και στρίβει με ακρίβεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι παρεμβάσεις του οδηγού είναι λιγότερες, επιτρέποντας τη διατήρηση της πορείας του οχήματος με μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια. Αυτό μεταφράζεται σε μια συνεπή και προβλέψιμη συμπεριφορά στις στροφές, συνεισφέροντας σε μια πιο διαισθητική και ομαλή οδήγηση.

Επιπλέον, ο αποτελεσματικότερος έλεγχος πέδησης και ανάκτησης ενέργειας συμβάλλουν στη βιώσιμη χρήση της ενέργειας. Το 98% των οδηγών δεν χρειάζεται να παρέμβει χρησιμοποιώντας τα συμβατικά φρένα. Η ισχύς πέδησης που παράγεται μέσω της ανάκτησης ενέργειας είναι επαρκής για την κανονική, καθημερινή οδήγηση.

BMW Υπερυπολογιστής

Μόνο σε περιπτώσεις έντονου φρεναρίσματος, όπως σε έκτακτη ανάγκη, απαιτείται η επέμβαση των συμβατικών φρένων. Συνολικά, αυτό το σύστημα μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα έως και 25%.

Τρεις ακόμα «υπερ-εγκέφαλοι» είναι υπεύθυνοι για χαρακτηριστικά όπως η αυτόνομη και η εξαιρετικά αυτοματοποιημένη οδήγηση, η ενημέρωση και η ψυχαγωγία, καθώς και για βασικές λειτουργίες του οχήματος, όπως ο κλιματισμός, τα συστήματα αναβάθμισης της άνεσης, η πρόσβαση στο όχημα, καθώς και ο εξωτερικός και εσωτερικός φωτισμός.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ