BMW X3 M50 -Πώς μετατράπηκε σε ένα ανίκητο offroader

BMW X3 M50 Rebelle Rally

Αφού τερμάτισε δεύτερη πέρυσι, η BMW επιστρέφει φέτος στο Rebelle Rally, με ένα αναμφισβήτητα ανώτερης απόδοσης crossover.

Η X2 M35i τα πήγε πολύ καλά πέρυσι αλλά πλέον, παραδίδει τη σκυτάλη στη νέα X3 M50, έχοντας όμως και πάλι την ίδια οδηγό: τη Rebecca Donaghe. Μια οδηγό με μεγάλη εμπειρία στη συγκεκριμένη δοκιμασία αφού θα είναι η όγδοη εμφάνισή της. Μόνο που φέτος, εκτός από νέα BMW, θα έχει και νέα συνοδηγό, με τη Syndiely Wade να καλύπτει τη θέση της Sedona Blinson.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ας αφήσουμε όμως τα πρόσωπα και να επικεντρωθούμε στον εξοπλισμό. Στη «Γερμανίδα» που όπως είναι ξεκάθαρο με την πρώτη ματιά, είναι πως δεν πρόκειται για μία απλή X3, ούτε καν με X3 με το σήμα της M Performance.

Βαμμένη σε Dune Grey χρώμα, με προστατευτικές πλάκες για επιπλέον προστασία σε ανώμαλο έδαφος, ενώ πατάει σε ελαστικά Falken Wildpeak A/T Trail, που «ντύνουν» ζάντες Rotiform BLQ-C.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεδομένου ότι οι παραδόσεις της απλής X3 M50 2025 δεν έχουν καν ξεκινήσει ακόμη, πρακτικά αυτή η πιο… αγωνιστική εκδοχή της M50 αποτελεί ουσιαστικά μοντέλο προπαραγωγής. Παράλληλα έχει ράγες και αποθηκευτικούς χώρους οροφής αλλά και μία μπάρα από LED προβολής.

Κι αν στην εικόνα του μοντέλου έχουμε πολλές διαφοροποιήσεις, το σύστημα κίνησης παραμένει αμετάβλητο. Συναντάμε δηλαδή τον υπέρ-τροφοδοτούμενο 3λιτρο κινητήρα που συνεργάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα και αποδίδει 393 άλογα. Παρότι μιλάμε για ράλλυ, η ταχύτητα είναι δευτερευούσης σημασίας. Σημαντικότερη είναι η αντοχή κι αυτό διότι μιλάμε για 1500 μίλια σκληρών εδαφών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλαίσιο ενός ράλλυ που ξεκινά στις 11 Οκτωβρίου και ολοκληρώνεται στις 18 του μήνα. Πρόκειται για τον σημαντικότερο εκτός δρόμου αγώνα στην Αμερική, με τα πληρώματα να μην έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν GPS αλλά τα παραδοσιακά εργαλεία: πυξίδες και χάρτινους χάρτες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ