H Bugatti αποκαλύπτει το διάδοχο της Chiron στις 20 Ιουνίου

Bugatti V16 teaser

Με ένα teaser που αποκαλύπτει την έμπνευσή της από μυθικές Bugatti του παρελθόντος, η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε την ημέρα που θα δούμε το καινούριο της hypercar με υβριδικό κινητήρα V16.

Ο διάδοχος της Chiron, που θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στις 20 Ιουνίου 2024, φαίνεται από το teaser video της εταιρείας ότι θα έχει την κλασσική πεταλοειδή μάσκα που αποτελεί σύμβολο των Bugatti. Θα είναι εμπνευσμένη από εμβληματικά αυτοκίνητα όπως οι Type 57 SC Atlantic, Type 41 Royale και Type 35 του μακρινού παρελθόντος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν από λίγες μέρες η Bugatti κατασκεύασε το 500ό και τελευταίο αντίτυπο της Chiron, τη μοναδική έκδοση Super Sport L’Ultime, που έβαλε τέλος στην οκταετή πορεία του hypercar που είχε το όνομα του θρυλικού Μονεγάσκου οδηγού αγώνων Louis Chiron.

Μαζί με τη Chiron ήρθε το τέλος της διαδρομής και για τον κινητήρα W16 της εταιρείας, που έφτανε σε κολλοσιαία επίπεδα ισχύος μέσω τεσσάρων υπερσυμπιεστών. Αντίθετα, ο νέος V16 που βρίσκεται στο κέντρο του υβριδικού συστήματος του διαδόχου της Chiron είναι ατμοσφαιρικός, όπως επιβεβαίωσε ο Mate Rimac - ο Κροάτης διευθύνων σύμβουλος της Bugatti-Rimac.

Ο νέος V16 έχει μήκος ενός μέτρου (!), αλλά αυτό δεν θα αλλάξει τη σιλουέτα του νέου hypercar σε σχέση με τη Chiron, όπως συνέχισε ο Rimac. Ο σχεδιασμός του, είπε, αποτελεί μετεξέλιξη της Chiron, και είναι χαρακτηριστικός της Bugatti.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Rimac έκανε σαφή, επίσης, την πεποίθησή του ότι η Bugatti έπρεπε να διατηρήσει το δικό της χαρακτήρα με το διάδοχο της Chiron, και όχι να παρουσιάσει ένα ηλέκτρικό hypercar -όπως επιθυμούσαν οι Γάλλοι της διοίκησης- που θα ήταν απλώς μια Rimac Nevera με διαφορετικό σχεδιασμό και σήματα.

«Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα ήταν απολύτως λάθος για τη φίρμα», είπε ο Κροάτης, «και ευτυχώς κέρδισα αυτή την απόφαση πριν από τρία χρόνια, που η ηλεκτροκίνηση ήταν στα φόρτε της, αλλά πλέον δεν είναι». Η ζήτηση για τα ηλεκτρικά hypercars σημειώνει πτώση, και ενδεικτικό είναι ότι η Rimac δεν έχει πουλήσει ακόμα όλα τα 150 αντίτυπα της Nevera που θα κατασκευάσει.

Η διάδοχος της Chiron θα είναι η πρώτη Bugatti με κινητήρα V16 μετά από τη σπάνια Cizeta-Moroder V16T του 1991. Οι -ανεπιβεβαίωτες- φήμες αναφέρουν ότι ο κυβισμός του θα φτάνει τα 8.3 λίτρα, και ότι εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Cosworth. Το μόνο που έχει πει η γαλλική εταιρεία είναι ότι η υβριδική αυτή μονάδα ισχύος “δεν θα έχει όμοιά της”.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ