Η νέα εποχή του ελέγχου των ρύπων και του εξηλεκτρισμού αφήνει στο πηγάδι της λήθης τον θρυλικό 16κύλινδρο σχήματος W κινητήρα της Bugatti. Νέος “βασιλιάς” των γαλλικών hypercars θα είναι ένας υβριδικός V16.
Ο W16 της Bugatti έγραψε ιστορία στην πλάτη της Chiron και αμέτρητων ειδικών εκδόσεων τις τελευταίες δεκαετίες. Όμως, για το νέο της hypercar, που θα διαδεχθεί τη Chiron τον Ιούνιο του 2024, η εταιρεία του Molsheim εξέλιξε μια προηγμένη υβριδική μονάδα, που διατηρεί τους 16 κυλίνδρους αλλά πλέον σε διάταξη V.
Η Bugatti έδωσε ένα teaser Video (βλ. πιο κάτω) του κινητήρα στη δημοσιότητα, που παρουσιάζει τον νέο κινητήρα χωρίς να δίνει περισσότερες πληροφορίες. Ωστόσο, στο Video φαίνεται ο πολύ υψηλός ρυθμός περιστροφής του, που ενδεχομένως να επιβεβαιώνει τις φήμες ότι η μονάδα αυτή θα είναι ατμοσφαιρική.
BUY NOW
Οι φήμες, που δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα, αναφέρουν ότι ο θερμικός κινητήρας -που φέρεται να έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Cosworth- θα έχει χωρητικότητα 8.3 λίτρων και δυνατότητα περιστροφής στις 9.000 σ.α.λ., και ότι θα συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες για να παράγουν όλοι μαζί 1.800 ίππους. Τον Ιούνιο θα λυθεί η απορία αν ισχύουν όλα τα παραπάνω.
Σχετικά με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, το διάδοχο της Chiron, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει δημιουργηθεί εν λευκώ από τον διευθυντή σχεδιασμού της εταιρείας, Achim Anscheidt, πριν ο τελευταίος αποσυρθεί για να δώσει τη θέση του στον Frank Heyl. Η γαλλική εταιρεία λέει ότι το hypercar σχεδιάστηκε “pour l’éternité”, δηλαδή για την αιωνιότητα.
Μετά την παρουσίαση του προσεχούς καλοκαιριού, η παραγωγή των πρώτων του αντιτύπων δεν θα ξεκινήσει πριν από το 2026 διότι η Bugatti μέχρι τότε θα καλύπτει την ασυγκράτητη ζήτηση για το roadster Mistral και για την Bolide - την ακραία έκδοση της Chiron αποκλειστικά για την πίστα. Αυτά θα είναι τα δύο τελευτααία της αυτοκίνητα με τον κινητήρα W16.