Toyota και Lexus: 25 νέα μοντέλα στην πιο εντυπωσιακή παρουσία της Έκθεσης του Τόκιο

Η Toyota στην έκθεση Tokyo Auto Salon 2023

Δυναμικό «παρών» δηλώνει η Toyota στη φετινή ιαπωνική έκθεση βελτίωσης και αξεσουάρ αυτοκινήτου Tokyo Auto Salon.

Το Tokyo Auto Salon, το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η ιαπωνική SEMA, κεντρίζει το ενδιαφέρον του κοινού καθώς εταιρείες βελτίωσης αλλά και κατασκευαστές έχουν την ευκαιρία να τού παρουσιάσουν τις τελευταίες τάσεις στις βελτιώσεις αυτοκινήτου και φυσικά τα σημαντικότερα σχετικά αξεσουάρ και εξαρτήματα.

Στη φετινή ιαπωνική έκθεση βελτίωσης, η οποία πραγματοποιείται 40 χλμ. μακρυά από το κέντρο του Tokyo, στην πρωτεύουσα Chiba του ομώνυμου νομού, οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν την τιμητική τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως ο μεγαλύτερος από όλους ο όμιλος της Toyota (μαζί με Lexus και Toyota Gazoo Racing) έχει μια άκρως δυναμική παρουσία, εκμεταλλευόμενος και την έκθεση Tokyo Outdoor Show που πραγματοποιείται παράλληλα στο συνεδριακό κέντρο Makuhari Messe και απευθύνεται στους φίλους της περιπέτειας και των υπαίθριων δραστηριοτήτων.

Αναμφίβολα μεγάλο ενδιαφέρουν συγκεντρώνουν οι δύο νέες εκδόσεις του Toyota GR Yaris (κεντρική φωτογραφία). Έκαστη φέρει κυριολεκτικά και μεταφορικά την υπογραφή των οδηγών ράλι της Toyota, Sebastien Ogier και Kalle Rovanpera, με τον κάθε οδηγό να έχει δώσει τις δικές του οδηγίες αναφορικά με το set up της ανάρτησης, της 4κίνισης αλλά και άλλων συστημάτων του καυτού ιαπωνικού hatchback.

Αναφορικά με τη διαθεσιμότητα των νέων εκδόσεων η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει προς το παρόν ημερομηνίες και λεπτομέρειες. Αναφέρει ωστόσο τις κοσμητικές αλλαγές μεταξύ των δύο εκδόσεων με το καθένα να φέρει τις δικές του αποκλειστικές αλλαγές στην καμπίνα αλλά και στο αμάξωμα.

Παράλληλα η ροπή του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ του 1,6 λίτρου φτάνει πλέον στα 390 Nm, με το «GR Yaris Sebastien Ogier Edition» να φέρει δαγκάνες μπλε χρώματος και το αντίστοιχο του Kalle Rovanpera κόκκινες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota Gazoo Racing παρουσιάζει επίσης στο Tokyo και μια ολόκληρη νέα σειρά αξεσουάρ και εξαρτημάτων για το GR Yaris, τα οποία εξελίχθηκαν βάσει της εμπειρίας που έχει αποκομίσει από την αγωνιστική εμπλοκή του μοντέλου. Όλα τα αξεσουάρ και εξαρτήματα θα είναι σύντομα διαθέσιμα στο κοινό και μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται νέα αμορτισέρ για χρήση και σε περιβάλλον πίστας, αντιστρεπτική για τον πίσω άξονα, καπό από ανθρακονήματα και νέα full μπάκετ καθίσματα.

Με στόχο να διατηρήσει ζωντανή την πλούσια κληρονομιά του, στο δρόμο προς ένα βιώσιμο μέλλον, ο ιαπωνικός κολοσσός παρουσίασε μεταξύ άλλων στην έκθεση δύο πολύ ενδιαφέροντα concept, για να δείξει στο κοινό ότι και τα παλιότερης τεχνολογίας μοντέλα μπορούν να παραμείνουν στη ζωή.

Οι δύο πισωκίνητες Toyota Corolla AE86, παρόλο που μας έρχονται από μια άλλη εποχή αποτελούν αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων με την Toyota να έχει προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να μην χαθεί ούτε ο διασκεδαστικός χαρακτήρας των αυθεντικών βενζινοκίνητων εκδόσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη από τις Corolla AE86, φέρει τον αυθεντικό εν σειρά 4κύλινδρο, ο οποίος ωστόσο χρησιμοποιεί πλέον ως καύσιμο το υδρογόνο και έχει δεχτεί τα εξαρτήματα που χρειάζονται γι' αυτό, τα οποία εξελίχθηκαν από την ιαπωνική εταιρεία σε αγώνες αυτοκινήτου. Παράλληλα, για την αποθήκευση του υδρογόνου στο αυτοκίνητο φροντίζουν δύο δεξαμενές που προέρχονται από το ηλεκτρικό υδρογόνου Mirai παραγωγής.

Η δεύτερη πισωκίνητη AE86 έχει μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρική και έχει αντικαταστήσει το μοτέρ εσωτερικής καύσης της με έναν ηλεκτρικό κινητήρα που προέρχεται από Tundra. Παράλληλα, η συστοιχία μπαταριών της προέρχεται από τον νέο plug-in υβριδικό Prius, με τους Ιάπωνες να δίνουν με αυτό τον τρόπο έμφαση στη διασκέδαση και τους σύντομους χρόνους φόρτισης και όχι στην μεγιστοποίηση της αυτονομίας.

Η Lexus ήταν εκείνη που ανέλαβε το κύριο βάρος της εκπροσώπησης του ιαπωνικού ομίλου στην Outdoor έκθεση παρουσιάζοντας concept για τους λάτρεις της περιπέτειας και της εκτός δρόμου διασκέδασης που βασίζονται στα RX 450h+, και GX 460.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως βλέπετε και από τις σχετικές φωτογραφίες και τα δύο μοντέλα φέρουν όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις προκλήσεις της εκτός δρόμου οδήγησης, αλλά και τα απαραίτητα στοιχεία, όπως η σκηνή οροφής για αξέχαστες διανυκτερεύσεις στη φύση.

Το ROV (Recreational Off-highway Vehicle) Concept 2, των μόλις 3,1 μέτρων, είναι το buggy που ονειρεύονται οι λάτρεις της διασκέδασης στο χώμα οι οποίοι έχουν παράλληλα περιβαλλοντικές ανησυχίες. Το ROV 2 είναι επίσης ένα από τα οχήματα της Toyota που ξεχωρίζουν στην ιαπωνική έκθεση καθώς ο τρικύλινδρος 1000άρης κινητήρας που φέρει χρησιμοποιεί για καύσιμο το υδρογόνο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ