H Volkswagen παρουσίασε νέο ηλεκτροκινητήρα 282 ίππων

VW APP550 e-motor

Η νέα ηλεκτρική μονάδα ισχύος APP550 ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες της Volkswagen στους ηλεκτροκινητήρες, και πιθανότατα θα κάνει το ντεμπούτο της στο νέο ID.7.

Ο νέος κινητήρας αυτός, με τον όχι και ιδιαίτερα φαντασμαγορικό κωδικό ΑΡΡ550, βγάζει στην επιφάνεια μία από τις πρώτες τεχνολογικές εξελίξεις που θα έρθουν κατακλυσμιαία τα προσεχή χρόνια από τις τεράστιες επενδύσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών στην ηλεκτροκίνηση. Το εμπορικό του λανσάρισμα αναμένεται το τελευταίο τρίμηνο του 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι βασικοί στόχοι της εξέλιξής του ήταν η βελτιωμένη απόδοση ταυτόχρονα με την αυξημένη αποδοτικότητα της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνει. Έτσι, αποδίδει 282 hp (210 kW), αλλά το πιο εντυπωσιακό του στοιχείo είναι τα 550 Nm ροπής - που θα ρυθμίζονται ανάλογα με τις περίσταση κάθε αυτοκινήτου βάσει της κλιμάκωσης της μετάδοσης.

Για να πετύχει τους παραπάνω στόχους η Volkswagen χρησιμοποίησε, μεταξύ άλλων, πιο ισχυρό μαγνήτη, και ενίσχυσε την ηλεκτρική μονάδα ισχύος ώστε να είοναι ανθεκτικότερη στις «σημαντικές δυνάμεις ροπής που παράγονται».

Όσο για την αποδοτικότητα και την οικονομία της ενέργειας, οι Γερμανοί μηχανολόγοι «βελτιστοποίησαν μεγάλο αριθμό εξαρτημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης της θερμότητας».

Συγκεκριμένα, το σύστημα ψύξης του κινητήρα δεν βασίζεται, πλέον, σε ηλεκτρική αντλία λαδιού. Αντιθέτως, το λιπαντικό «ψύχεται από το κύκλωμα ψύξης του αυτοκινήτου, για να κρατά τη μονάδα στο εύρος θερμοκρασίας της καλής λειτουργίας της», σύμφωνα με τη VW.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά πάσα πιθανότητα, ο νέος αυτός ηλεκτρικός κινητήρας της Volkswagen -που θα παράγγεται στο εργοστάσιο του Kassel- θα κάνει το ντεμπούτο του στο νέο ID.7, τη «ναυαρχίδα» της ηλεκτρικής οικογένειας ID του Wolfsburg που παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ