Citroen e-C3

Χαμός με τον νέο ΚΟΚ -Εκατοντάδες σχόλια στο OpenGov, τι λένε οι οδηγοί

Κίνηση οχημάτων στον Κηφισό

Ιδιαίτερα μεγάλη είναι η συμμετοχή στη δημόσια διαβούλευση για το νέο κυρωτικό πλαίσιο του ΚΟΚ, με δεκάδες πολίτες να συρρέουν στην πλατφόρμα του OpenGov ώστε να εκφέρουν την απόψή τους.

Σε δημόσια διαβούλευση βρίσκεται από την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το νέο κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που έχει ως βασική φιλοσοφία την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας μέσω της επιβολής δίκαιων ποινών που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα / επικινδυνότητα της κάθε παράβασης.

Παράλληλα, με τον νέο ΚΟΚ στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η αποσύνδεση των κυρώσεων από το όχημα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, αλλά και η ασφαλής συνύπαρξη πεζών και οχημάτων, διαμορφώντας ταυτόχρονα συνθήκες βιώσιμης αστικής κινητικότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τροχαία

Μόλις από την πρώτη μέρα δημοσίευσης του νέου κυρωτικού πλαισίου του ΚΟΚ σε δημόσια διαβούλευση, στην πλατφόρμα του OpenGov εισήλθαν δεκάδες πολίτες, καταθέτοντας την άποψή τους πάνω στις προτεινόμενες αλλαγές, γεγονός που αποδεικνύει πόσο σημαντική είναι για τους Έλληνες η εδραίωση αισθήματος ασφάλειας όταν βρίσκονται στο οδικό δίκτυο.

Καθένας από τους συμμετέχοντες στη δημόσια διαβούλευση επιθυμεί να βάλει το δικό του λιθαράκι για τη διαμόρφωση ενός δίκαιου και αποτελεσματικού Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με τα σχόλια ήδη να υπερβαίνουν τα 300.

Σημαντικό ποσοστό των συμμετεχόντων θεωρεί ότι οι τροποποποιήσεις είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, με πολλούς βέβαια να υποστηρίζουν ότι κάθε προσπάθεια ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας θα αποδειχθεί άκαρπη αν δεν συνοδεύεται από εντατικούς ελέγχους από την Τροχαία και αν δεν δοθεί προτεραιότητα στην ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα που σχετίζονται με την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων και την ανάπτυξη κυκλοφοριακής συνείδησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για πολλούς, καθοριστικό ρόλο στην τήρηση του ΚΟΚ θα διαδραματίσει η αντιμετώπιση του φαινομένου που αφορά στο σβήσιμο των κλήσεων ώστε να δοθεί τέλος στην ατιμωρησία που οπλίζει τα χέρια πολλών ασυνείδητων οδηγών.

Επιπροσθέτως, αρκετοί συμμετέχοντες χαιρετίζουν την πρωτοβουλία να επιτρέπεται, υπό συνθήκες, η διήθηση, υποστηρίζοντας ότι η θωράκιση των αναβατών και η διευκόλυνσή τους αποτελούν προαπαιτούμενα προκειμένου να ενθραρρυνθεί η χρήση των δίκυκλων, τα οποία συνδράμουν στη βελτίωση των κυκλοφοριακών δεδομένων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, πολλοί πολίτες, ενώ επιδοκιμάζουν την ύπαρξη αυστηρών ποινών για όσους βυθίζουν το γκάζι, επισημαίνουν ότι τα πρόστιμα θα πρέπει να είναι υψηλότερα για παραβιάσεις των ορίων ταχύτητας εντός της πόλης όπου σημειώνονται και τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα και ίσως μικρότερα για μικρή υπέρβαση του ορίου σε αυτοκινητοδρόμους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, αρκετοί ζητούν τη λήψη δραστικών μέτρων για τον περιορισμό του φαινομένου της παράνομης στάθμευσης, αλλά και τη διενέργεια εντατικών ελέγχων για τον εντοπισμό όσων οδηγούν υπό την επήρεια εξαρτησιογόνων ουσιών.

Θυμίζουμε ότι η δημόσια διαβούλευση για νέο κυρωτικό πλαίσιο του ΚΟΚ θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 20:15. Μπορείτε να κατεθέσετε το σχόλιό σας ή να διαβάσετε τα υποβληθέντα σχόλια εδώ.

Ακολουθούν περισσότερα σχόλια

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ