Η Honda αποκάλυψε το νέο Civic e:HEV, την 11η γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου της. Το λανσάρισμα του ιαπωνικού αυτοκινήτου στη Ευρώπη αναμένεται το Φθινόπωρο.
Το νέο Civic διαθέτει μία πιο δυναμική εικόνα συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, κάτι το οποίο έχει επιτευχθεί με το χαμήλωμα της γραμμής του καπό κατά 25 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ οι γυάλινες επιφάνειές του έχουν αυξηθεί δημιουργώντας την αίσθηση ενός φωτεινού και ευάερου εσωτερικού.
Συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic, η βάση της κολόνας Α έχει τοποθετηθεί πιο πίσω για να ευθυγραμμιστεί με το κέντρο των μπροστινών τροχών, στοιχείο το οποίο προσδίδει στο αυτοκίνητο μια πιο ισορροπημένη αναλογία στο προφίλ.
BUY NOW
Το μεγαλύτερο κατά 35 χλστ. μεταξόνιο επέτρεψε επίσης στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν πιο μεγάλους και άνετους χώρους στην καμπίνα και την ίδια στιγμή να βελτιώσουν τη δυναμική απόδοση και την ευστάθεια σε ευθεία πορεία. Η πίσω πόρτα κατασκευάζεται τώρα από ρητίνη, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε Civic. Χάρη στην εφαρμογή μιας νέας τεχνολογίας κατασκευής, το βάρος έχει μειωθεί κατά 20% συγκριτικά με το προηγούμενο Civic, κάτι το οποίο διευκολύνει το άνοιγμα και το κλείσιμο.
Στο εσωτερικό του Civic, ο οριζόντιος σχεδιασμός του ταμπλό τονίζει το πλάτος της καμπίνας, το οποίο σε συνδυασμό με ένα ευρύτερο πεδίο ορατότητας, πετυχαίνει μία αίσθηση ανοιχτού και ευάερου περιβάλλοντος. Στο εσωτερικό, χρησιμοποιούνται νέα, υψηλής ποιότητας υλικά ως προς την αφή τους, ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η μεταλλική λεπτομέρεια του αεραγωγού σε σχήμα πλέγματος που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό. Στην έκδοση Advance, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μία έγχρωμη, υψηλής ευκρίνειας οθόνη LCD 10,2 ιντσών για βελτιωμένη ορατότητα.
Το νέο Civic προσφέρει ένα διαισθητικό πακέτο ενημέρωσης & ψυχαγωγίας. Το μέγεθος της κεντρικής οθόνης αφής έχει αυξηθεί σε εννέα ίντσες ενώ, ενώ χάρη στην πιο εργονομική θέση της, είναι λιγότερο κουραστική για τα μάτια. Το σύστημα ολοκληρώνεται με συμβατότητα ασύρματων Apple CarPlay και Android Auto για να μπορούν οι επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι εν κινήσει. Επιπλέον, στοχεύοντας στην περαιτέρω αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών οι εκδόσεις Elegance και Sport φέρουν οκτώ ηχεία, ενώ η Advance διαθέτει 12 premium ηχεία BOSE για μία ηχητική εμπειρία αίθουσας συναυλιών.
Η αποδεδειγμένη τεχνολογία e:HEV (hybrid electric vehicle) της Honda προσφέρεται στάνταρ και στο πλαίσιο της εφαρμογής της στο Civic περιλαμβάνει: μία νέα μπαταρία ιόντων λιθίου με 72 κυψέλες και δύο συμπαγείς, αλλά ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες σε συνδυασμό με ένα πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο κινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Συνδυαστικά, το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει μέγιστη ισχύ 183 ίππων και ροπή 315 Nm. Η τελευταία έκδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει αρκετά νέα στοιχεία στην αρχιτεκτονική του, τα οποία βοηθούν στην επίτευξη θερμικής απόδοσης που φτάνει το 41%.
Οι δύο ισχυροί ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται για να παρέχουν την κύρια κινητήρια δύναμη στο νέο Civic. Ο θερμικός κινητήρας ελέγχεται από μία νέα, συμπαγή μονάδα (Power Control) η οποία βρίσκεται τώρα κάτω από το καπό, μαζί με το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Κάτω από τα πίσω καθίσματα βρίσκεται η τελευταία έκδοση της ευφυούς μονάδας Intelligent Power Unit και παρά το ότι είναι μικρότερη και ελαφρύτερη, επωφελείται από την αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα. Το σύστημα αυτό προσφέρει μία αίσθηση άμεσης ροπής και ισχυρής επιτάχυνσης, σε συνδυασμό με εξαιρετική αποδοτικότητα.
Το προηγμένο σύστημα έχει τη δυνατότητα να εναλλάσσεται απρόσκοπτα μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine, χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό. Τέσσερα προφίλ οδήγησης – Eco, Normal, Sport και ένα νέο Individual mode, που επιτρέπει τον ανεξάρτητο έλεγχο του κινητήρα, του κιβωτίου και της οθόνης ενδείξεων, μπορούν να επιλέγονται από τον οδηγό, για προσαρμογή της απόκρισης του οχήματος ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Κεντρικό στοιχείο του συστήματος e:HEV είναι το κιβώτιο σταθερής σχέσης, το οποίο έχει σχεδιαστεί για ελαχιστοποίηση των μηχανικών τριβών και ελέγχεται από μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU), η οποία βελτιστοποιεί το όχημα σε κάθε οδηγικό σενάριο. Το νέο Civic στοχεύει σε εκπομπές CO2 κάτω από 110 γραμμάρια το χιλιόμετρο, που αντιστοιχεί σε κατανάλωση κάτω από 5 λτ./100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε επίσης στο σύστημα μετάδοσης κίνησης και στη διαχείριση του θορύβου, προκειμένου να επιτευχθεί ένα αθόρυβο και ήρεμο περιβάλλον στην καμπίνα, ενώ την ίδια στιγμή να βελτιώνεται η συνολική οδηγησιμότητα του οχήματος, με αποτέλεσμα μία ομαλή, γραμμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση.
Αυτό το προηγμένο σύστημα συνδυάζεται με ευστάθεια στην ευθεία που εμπνέει αυτοπεποίθηση, κάτι που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του μοντέλου Civic σε όλη την ιστορία του. Το Civic 11ης γενιάς διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 35 χλστ. και φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο σε σχέση με τον προκάτοχό του για βελτιωμένη απόδοση στην ευθεία και στις στροφές, ενώ οι νέοι σύνδεσμοι χαμηλής τριβής και τα αναθεωρημένα εμπρός αμορτισέρ ενισχύουν τη δυναμική αίσθηση του αυτοκινήτου. Το νέο μοντέλο θα είναι επίσης το πρώτο Civic που θα υιοθετήσει μια πρόσφατα σχεδιασμένη δομή εμπρός καθισμάτων, παρέχοντας μεγαλύτερη σταθερότητα στο σώμα και άνεση στους επιβάτες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ