Η Honda ανακοίνωσε την περιορισμένης παραγωγής έκδοση Limited Edition του ηλεκτρικού της citycar, με αρκετές στιλιστικές προσθήκες που το κάνουν πιο εξατομικευμένο - και με τον ισχυρότερο κινητήρα της γκάμας του.
Μία από τις προσθήκες αυτές είναι το πολύ ιδιαίτερο κόκκινο χρώμα Premium Crystal Red, που συνδυάζεται με πολλαπλές λεπτομέρειες μαύρου χρώματος - όπως το σήμα της εταιρείας τόσο στο ρύγχος όσο και στην ουρά, και οι γυαλιστερές μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Βασίζεται στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Advance Grade, και συνεπώς η λίστα των αξεσουάρ του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την πανοραμική οροφή και τα θερμαινόμενα καθίσματα. Ο περιορισμένος αριθμός των αντιτύπων του Honda e Limited Edition, σε συνδυασμό με τον απόλυτα πλήρη εξοπλισμό του, έχουν ανεβάσει την τιμή του -στη Γερμανία- στα 41.900 ευρώ.
BUY NOW
Φυσικά διαθέτει τον ισχυρότερο από τους δύο ηλεκτροκινητήρες της γκάμας του Honda e, τη μονάδα των 154 hp (113 kW) και των 315 Nm ροπής. Αυτή κινεί τους πίσω τροχούς, και παίρνει την ενέργειά της από την υγρόψυκτη μπαταρία των 35,5 kWh.
Η μπαταρία ιόντων-λιθίου έχει το μειονέκτημα ότι -βάσει μεγέθους- προσφέρει αυτονομία μόνο 222 χιλιομέτρων, αλλά μαζί και τα πλεονεκτήματα του χαμηλού βάρους και της δυνατότητας φόρτισης σε ποσοστό μέχρι 80% σε μόλις 30 λεπτά, συνδεδεμένη με ταχυφορτιστή ισχύος 50 kW.
Μια «γεύση» από το Honda e Limited Edition πήρε και ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Max Verstappen, λίγες μέρες πριν το φετινό GP της Emilia Romagna στην Ίμολα της Ιταλίας. Ο Ολλανδός οδήγησε το ιαπωνικό citycar στους δρόμους του μεσαιωνικού χωριού Dozza, γνωστού παγκοσμίως και για τις μοντέρνες, «ηλεκτρικές» του τοιχογραφίες.
«Το Honda e Limited Edition είναι απλώς αξιολάτρευτο. Έχει funky εμφάνιση, συμπαγή σχεδιασμό και είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση. Είναι ένα σπουδαία ηλεκτριμό αστικό όχημα», δήλωσε ο 24χρονος Verstappen, οδηγός της Red Bull Racing που χρησιμοποιεί στη F1 τους κινητήρες της Honda.
Μετά το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το 2020, το Honda e δέχθηκε εξαιρετικές κριτικές και τιμητικές διακρίσεις - και δικαίως: για τον σχεδιασμό του, το εντυπωσιακό και premium εσωτερικό του, για τα ηλεκτρονικά του συστήματα και τις ψηφιακές του τεχνολογίες. Αλλά η περιορισμένη αυτονομία και η υψηλή του τιμή κρατούν σχετικά περιορισμένη την εμπορική του πορεία.
Σε κάθε περίπτωση, το ιαπωνικό citycar είναι κομβικό αυτοκίνητο για τον ηλεκτρικό μετασχηματισμό της γκάμας της Honda, η οποία έχει θέσει στόχο από το 2030 να κατασκευάζει ετησίως 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα αμιγώς ηλεκτρικά ή με κυψέλες υδρογόνου. Προς αυτή την κατεύθυνση, έχει ήδη συνάψει σημαντικές συμφωνίες μεταξύ άλλων με την αμερικανική General Motors και την ιαπωνική Sony.