Οι Ιάπωνες της Honda θέλουν να συνεχίσουν τη λαμπρή ιστορία των μηχανικών κιβωτίων των σπορ αυτοκινήτων τους και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Πώς μπορεί να συνυπάρξει ένα μηχανικό κιβώτιο με έναν ηλεκτροκινητήρα; Λύσεις υπάρχουν. Το αποδεικνύει η Honda, η οποία βρίσκεται στη φάση εξέλιξης της πατέντας ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, με πεντάλ και συμπλέκτη και τα πάντα, σχεδιασμένου για ηλεκτρικά οχήματα.
Πιο συγκεκριμένα, το χειροκίνητο κιβώτιο της Honda έχει εξελιχθεί για να προσφέρει, όπως και εκείνο της Hyundai για το Ioniq 5 N, πλήρη γκάμα τεχνητών ήχων του κινητήρα και αλλαγών σχέσεων μετάδοσης.
BUY NOW
Αυτές οι τεχνολογίες έχουν ήδη παρουσιαστεί από την ιαπωνική εταιρεία στο Honda e Digital UX Concept, το οποίο εύκολα θα μπορούσες ακούγοντάς το να το μπερδέψεις με κάποιο εμβληματικό sportscar των Ιαπώνων, όπως το Honda NSX ή το Civic Type R.
Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι αρχικά η διοίκηση της Honda ήταν επιφυλακτική σχετικά με την εξέλιξη ενός συστήματος “τεχνητών” συγκινήσεων, με την προσομοίωση μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά φαίνεται ότι η δημοφιλία του τελευταίου και η σύνδεσή του με τα σπορ αυτοκίνητα της Honda έφεραν μια αλλαγή στην άποψη αυτή.
Η Honda δεν έχει αποκαλύψει το χρονικό ορίζοντα εφαρμογής του χειροκίνητου κιβωτίου στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα παραγωγής. Το ίδιο ισχύει και για την μεγάλη της εμπορική αντίπαλο, Toyota, η οποία εξελίσσει ένα ανάλογο σύστημα για τα αυτοκίνητα με το έμβλημα της Toyota Gazoo Racing.