Ποιος μεγάλος όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών σπάει το εμπάργκο και πρωταγωνιστεί στη Ρωσία;
Παρότι οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη έχουν αποσυρθεί από την αγορά της Ρωσίας στο πλαίσιο της επιβολής κυρώσεων, οι Κορεάτες σφυρίζουν αδιάφορα διεκδικώντας πρωταγωνιστικό ρόλο στην τοπική αγορά.
Στη δεύτερη θέση, πίσω από την τοπική Lada, φιγουράρει στη ρωσική αγορά τους πρώτους επτά μήνες του 2022 η Kia με την Hyundai να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη Ρωσία.
Παρά το γεγονός ότι οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον πλανήτη έχουν αποσυρθεί από την αγορά της Ρωσίας, συμμετέχοντας στις οικονομικές και εμπορικές κυρώσεις που έχουν επιβληθεί μετά την εισβολή των ρωσικών στρατευμάτων σε ουκρανικό έδαφος, οι δύο κατασκευαστές από την Νότια Κορέα εξακολουθούν να προμηθεύουν με νέα οχήματα τους Ρώσους.
BUY NOW
Μέχρι και τον Ιούλιο η Kia είχε διαθέσει στην τοπική αγορά 49.474 επιβατικά και ελαφρά φορτηγά, ακολουθούμενη από τη Hyundai η οποία το ίδιο διάστημα σημείωσε 43.171 πωλήσεις, αυξάνοντας κατά 0,5% το μερίδιο της.
Αντιθέτως, ελεύθερη είναι η πτώση που παρουσιάζουν οι πωλήσεων Ευρωπαίων κατασκευαστών, όπως η Renault, η Skoda και η Volkswagen, με τις απώλειες να φτάνουν ακόμα και το 75% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Για την Kia το Rio είναι το μοντέλο που μονοπωλεί το αγοραστικό ενδιαφέρον, ωστόσο, την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου ο τίτλος του best seller τετράτροχου, το οποίο δεν έχει καταγωγή τη Ρωσία, ανήκει στο Hyundai και ειδικότερα στο μικρό και προσιτό SUV, ονόματι Creta.
Συνολικά, η αγορά της Ρωσίας παρουσιάζει τους πρώτους επτά μήνες του 2022 πτώση της τάξης του 60,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 και όπως όλα δείχνουν οι μήνες που πρόκειται να ακολουθήσουν αναμένονται ακόμα πιο δύσκολη παρά τη σταδιακή επανεκκίνηση της γραμμής παραγωγής ορισμένων προτάσεων της Lada.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ