Δυσαρεστημένοι είναι οι πελάτες των Kia και Hyundai για την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν από τους επίσημης αντιπροσώπους των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών στις ΗΠΑ, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του ομίλου παγκοσμίως.
Έντονα παράπονα από τους επίσημους αντιπρόσωπους και εισαγωγείς αυτοκινήτων Hyundai και Kia στις ΗΠΑ έχουν οι πελάτες των δύο εταιρειών, σύμφωνα με τη φετινή έρευνα ικανοποίησης πελατών της J.D. Power (J.D. Power 2022 U.S. Sales Satisfaction Index Study) που δημοσιεύτηκε στις 9 Νοεμβρίου.
Στην έρευνα της J.D. Power, η οποία αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα των ερευνών για τον αυτοκινητικό, η Hyundai κατέλαβε την προτελευταία θέση στις μη premium μάρκες, με τη βαθμολογία της να περιορίζεται στους 758 βαθμούς, αρκετά χαμηλότερα από τον μέσο όρο (782 βαθμοί).
BUY NOW
Η έτερη μάρκα του ομίλου, η Kia, βρέθηκε στην τελευταία θέση (754 βαθμοί) στην ίδια κατηγορία, με τους πελάτες της να δείχνουν δυσαρέκεια για την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρείχαν οι επίσημοι αντιπρόσωποι της εταιρείας στις ΗΠΑ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ, Καναδάς, Μεξικό) αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τη Hyundai, με τις ταξινομήσεις το 2021 να ανέρχονται σε 824.783 αυτοκινητα.
Απογοητευτικά ήταν τα αποτελέσματα και για την πολυτελή μάρκα του ομίλου Hyundai, Genesis, η οποία βρέθηκε στην τελευταία θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινητοβιομηχανιών (και στην τελευταία θέση γενικά) με μόλις 745 βαθμούς, δηλαδή 61 λιγότερους από τον μέσο όρο της λίστας (806).
Τα αποτελέσματα της έρευνας δεν πέρασαν απαρατήρητα από τον επιχειρησιακό διευθυντή της Kia για τις ΗΠΑ, Steve Center, ο οποίος σε δηλώσεις του στο Wards Auto, στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, έκανε λόγο για ένα «απαράδεκτο αποτέλεσμα», την ίδια ώρα που ζήτησε από τους επίσημους αντιπροσώπους της μάρκας «να βρουν έναν τρόπο ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών».
Η συγκεκριμένη έρευνα της J.D. Power διεξήχθη για 37η φορά, και μελετά τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών, εστιάζοντας σε έξι επιμέρους κατηγορίες: Τη διαδικασία παράδοσης του αυτοκινήτου, το προσωπικό της αντιπροσωπείας, την επικοινωνία κατά τη σύναψη της συμφωνίας, τα έγγραφα που έμπρεπε να συμπληρωθούν, τις συνολικές υπηρεσίες που προσφέρει ο επίσημος αντιπρόσωπος και την ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας.
Όπως αναφέρει η J.D. Power, η ικανοποίηση που λαμβάνουν οι πελάτες από τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι επίσημοι αντιπρόσωποι και εισαγωγείς των αυτοκινητοβιομηχανιών, αποτελεί έναν ιδιαίτερα κρίσιμο παράγοντα στην προσπάθειά τους να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους.
Πηγή: J.D. Power