Η θρυλική Alfa Romeo 4C επιστρέφει με τρία άκρως συλλεκτικά τελευταία αντίτυπα

Alfa Romeo 4C GT Nicola Larini

Τα σχεδόν 10.000 αντίτυπα της Alfa Romeo 4C που παρήχθησαν από το εργοστάσιο του Τορίνου, σε διάστημα 6 ετών, ήταν ένας αριθμός-ρεκόρ για ένα σπορ αυτοκίνητο τέτοιας “ωμότητας” και τόσο αγνών αγωνιστικών προδιαγραφών.

Η διαδρομή του αυτοκινήτου έχει φτάσει προ πολλού στο τέλος της - όμως η Alfa τώρα το ανέσυρε από τις σελίδες της αυτοκινητικής ιστορίας, για να παρουσιάσει μια μοναδική τριάδα αντιτύπων της προς τιμήν του Nicola Larini - ενός από τους θρυλικούς οδηγούς της Alfa στο DTM, το Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι υπό τον όμιλο Stellantis οι επιλογές της Alfa Romeo έχουν αλλάξει ριζικά σε σχέση με τον καιρό της 4C, το ένδοξο παρελθόν της εταιρείας δεν μένει ποτέ στη σκιά. Κι έτσι, η πιο πρόσφατη ιδέα της εταιρείας να το αναβιώσει είναι τρεις συλλεκτικές, μοναδικές εκδόσεις της 4C.

Οι εκδόσεις αυτές, τριών αντιτύπων της 4C που έμειναν χωρίς ιδιοκτήτη, αποτίουν φόρο τιμής στον Nicola Larini. Ο Ιταλός οδηγός κέρδισε το Πρωτάθλημα DTM το 1993 με την θρυλική Alfa Romeo 155 V6 TI και συμμετείχε επίσης στην εξέλιξη της 4C στην πίστα δοκιμών του Balocco.

Η κάθε μία έχει βαφτεί σε μοναδικό χρωματισμό -σκούρο πράσινο, κόκκινο και κίτρινο της ώχρας- και είναι διακοσμημένη με λευκές ρίγες στο εμπρός και πίσω μέρος της, ενώ το καπό φέρει την υπογραφή του οδηγού DTM. Το εσωτερικό δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά είναι επενδεδυμένο με δέρμα στην ίδια απόχρωση με το αμάξωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την 4C, θυμίζουμε, κινεί ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 1,75 λίτρων, ισχύος 240 ίππων. Το ίδιο μοτέρ είχε επίσης τοποθετηθεί στην Giulietta, αλλά με μια μεγάλη διαφορά: σε αντίθεση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Giulietta που διέθετε υγρό κάρτερ, η 4C χρησιμοποιεί ξηρό κάρτερ. Αυτή είναι μια αγωνιστική επιλογή, που εξασφαλίζει τέλεια λίπανση σε ακραίες συνθήκες, μειώνει το ύψος του κέντρου βάρους και βελτιώνει την ευελιξία και το βάρος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ιταλικό sports-coupe σημειώνει την επιτάχυνση των 0-100 km/h σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα άνω των 250 km/h. Αυτές οι εκρηκτικές επιδόσεις οφείλονται εν πολλοίς και στις συμπαγείς του διαστάσεις και στο καθαρό βάρος των μόλις 895 κιλών, αποτέλεσμα ενός σασί από αλουμίνιο και του μονοκόκ από ανθρακονήματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ