Η νέα εντυπωσιακή restomod δημιουργία του ιταλικού οίκου Totem Automobili είναι μια Giulia GT 2.0 με μεγαλύτερο μεταξόνιο από ποτέ, και την παρουσίασε πρόσφατα στη Monterey Car Week.
Η Annabel, όπως είναι η ονομασία της, είναι η τελική έκδοση παραγωγής του restomod της Alfa Romeo Giulia GT που ετοιμάζει και εκτενώς δοκιμάζει στους ιταλικούς δρόμους η Totem τα τελευταία χρόνια. Διαθέτει τρίθυρο coupe αμάξωμα, και την επιλογή τοποθέτησης θερμικού ή αμιγώς ηλεκτρικού κινητήρα.
Η Giulia GT 2.0, όπου το 2.0 δεν αντιπροσωπεύει τον κυβισμό αλλά τη δεύτερη έκδοση του αυτοκινήτου, είναι ολοκαίνουρια σε σχέση με τα πρώτα πρωτότυπα που δοκίμαζε τον τελευταίο δρόμο ο ιταλικός οίκος. Και ολοκαίνουριος είναι επίσης και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.
BUY NOW
Δεν πρόκειται για τον V6 της «φαρέτρας» της Alfa Romeo, αλλά ένα εν λευκώ σχεδιασμένο και κατασκευασμένο μοτέρ με τον ονομασία «glory», από μια ιταλική εταιρεία κινητήρων. Σύμφωνα με την Totem, είναι ο ελαφρύτερος εξακύλινδρος κινητήρας του κόσμου, με χωρητικότητα 2.8 λίτρων, διπλό turbo και απόδοση 600 ίππων.
Όσο για το αμάξωμα, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, έχει μεγαλώσει αρκετά σε διαστάσεις σε σχέση με το αρχικό πρωτότυπο - καθώς η Totem Automobili, απρόσμενα ίσως, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους χώρους για να κάνει την Annabel απόλυτα λειτουργική για την καθημερινή χρήση.
Κατά συνέπεια, το μήκος φτάνει τώρα στα 4,27 μέτρα και το πλάτος στα 1,86 μ., ενώ η διεύρυνση του μεταξονίου καθιστά την Annabel αρκετά μεγαλύτερη από το πρωταρχικό αυτοκίνητο της Alfa Romeo από τη δεκαετία του 1960.
Ο δημιουργός της, Riccardo Quaggio, αποσκοπούσε πάντα στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που δεν θα ήταν μόνο γρήγορο, αλλά και πρακτικό. Έτσι ώστε να προσφέρει στον ιδιοκτήτη του την καθημερινή χρηστικότητα που δεν θα του χαρίζουν τα πιθανά άλλα supercars που έχει στην κατοχή του.
Διότι, σε κάθε περίπτωση, το αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλλει κανείς για την αγορά της Annabel παραπέμπει σε εκείνο ενός supercar: 460.000 ευρώ. Προς το παρόν η Totem δεν έχει ανακοινώσει πόσα αντίτυπα θα κατασκευάσει, ούτε πότε θα είναι έτοιμη η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.