Μετά από δεκαετίες και μετά τη συγχώνευση με τη Rimac, η Bugatti μεταμορφώνεται σε εταιρεία υπεραυτοκινήτων και προϊόντων υπερπολυτελείας - και για το σκοπό αυτό προχώρησε στην αλλαγή του εμβλήματός της.
Η γαλλική εταιρειά είναι πλέον μέρος της Bugatti Rimac, της οποίας ηγείται ο ιδιοφυής Κροάτης Mate Rimac, δημιουργός του ηλεκτρικού hypercar Nevera. Συνεπώς, αυτή τη χρονική περίοδο καθορίζεται ο ζωτικός χώρος που θα έχουν τα αυτοκίνητα της Rimac και τα αυτοκίνητα της Bugatti στην αγορά του μέλλοντος.
Παρότι η Bugatti και η Rimac θα συνεργάζονται στο σχεδιασμό και στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών, καθεμία θα διατηρήσει το δικό της εργοστάσιο -στο Molsheim της Γαλλίας και στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας, αντίστοιχα- και θα έχει τη δική της γκάμα αυτοκινήτων.
BUY NOW
Η Rimac έχει ήδη ξεκινήσει την κατασκευή των 150 αντιτύπων της Nevera και εργάζεται ήδη στο επόμενό της τετράτροχο δημιούργημα, ενώ η Bugatti μόλις ολοκλήρωσε τις παραδόσεις και των τελευταίων αντιτύπων της Chiron και μαζί εργάζεται στο hypercar που θα την αντικαταστήσει, το 2024, και θα είναι βαρέως εξηλεκτρισμένο.
Καθώς οι λεπτομέρειες για το ζωτικό χώρο και τις επιλογές καθεμιάς από τις δύο εταιρείες παραμένουν στο μυαλό και στο στενό κύκλο του Mate Rimac, σε αυτό το πλαίσιο η Bugatti προχώρησε στην αναδημιουργία της εταιρικής της ταυτότητας, που περιλαμβάνει μαζί και το νέο της logo που πλέον θα κοσμεί τα αυτοκίνητα και όποια άλλα υπερπολυτελή προϊόντα της.
Σε συνεργασία με τη συμβουλευτική εταιρεία Interbrand παρουσίασε το νέο της έμβλημα, μια στιλιστική σύνδεση των αρχικών του ονόματος του ιδρυτή της εταιρείας, Ettore Bugatti. Με το μινιμαλισμό που επικρατεί στα σημερινά σχεδιαστικά δεδομένα, το έμβλημα είναι αρκετά συμπαγές και επίπεδο - μη τρισδιάστατο.
Ο Hendrik Malinowski, διευθυντής πωλήσεων και marketing της Bugatti, είπε ότι το νέο σήμα της εταιρείας αποκαλύπτει τις κατευθύνσεις που θα ακολουθήσει στο μέλλον. Και συνέχισε: «Αναλύσαμε με ποιους τρόπους η Chiron άλλαξε την τοποθέτηση και την ελκυστικότητα της ετιαρείας, πώς άλλαξε ο κόσμος τα τελευταία δέκα χρόνια. Θυμηθείτε, όταν παρουσιάστηκε η Veyron το iPhone δεν υπήρχε καν».