
Αν μας ρωτούσε κανείς ποια αυτοκινητοβιομηχανία φιλοδοξεί να ανεβάσει τόσο πολύ το επίπεδό της, ώστε να καταφέρει μια μέρα να «κονταροχτυπιέται» με την Bentley, σε καμιά περίπτωση δεν θα επιλέγαμε την DS.
Η εταιρεία δημιουργήθηκε από τα σπλάχνα της Citroen το 2009 και το 2014 ανεξαρτητοποιήθηκε πλήρως από τον όμιλο PSA. Από το 2021 είναι μία από τις 14 μάρκες, που ανήκουν στην ομπρέλα της Stellantis. Ο σχεδιαστής της Thierry Metroz προέβη σε μια δήλωση, η οποία ανέφερε ουσιαστικά πως από priemium φίρμα σήμερα, σκοπεύουν να αυξήσουν κι άλλο την αίσθηση της πολυτέλειας.

Και αντί να έχουν στο μυαλό τους ως αυριανούς αντιπάλους την Audi ή την BMW, κοιτάζουν περισσότερο να φτάσουν την Bentley και την Rolls-Royce! Πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα προσπαθήσει με την ποιότητά του να αγγίξει την… τελειότητα πιθανώς να είναι το 8άρι. Ίσως η τιμή του να είναι «αλμυρή», όμως μάλλον δεν θα στοχεύσουν στον όγκο πωλήσεων.
BUY NOW
Η DS θέλει να γίνει ανώτερη των κινέζικων εταιρειών, οι οποίες αντιγράφουν για παράδειγμα την Tesla και την Porsche, σύμφωνα με τον Metroz. Πρέπει να είναι πρωτότυπη και να ξεχωρίζει. Επίσης να διαφοροποιείται όσο το δυνατόν περισσότερο από την Citroen.

Βέβαια για να είμαστε ρεαλιστές, όλα αυτά δεν πρόκειται να συμβούν εν μια νυκτί. Θα χρειαστεί να περάσουν 10, μπορεί και 20 χρόνια για να υπάρξει τέτοια βεληνεκούς μεταβολή. Το σίγουρο είναι πως στις τάξεις της μάρκας υπάρχει αισιοδοξία για μεγάλη… διάρκεια ζωής. Να υπενθυμίσουμε πως λίγο πριν παραιτηθεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, είχε αφήσει να εννοηθεί πως όσες είναι ασύμφορες θα κλείσουν.