Η εταιρεία του Gaydon είναι έτοιμη, με την τεχνογνωσία και τη βοήθεια της ομάδας της στη Formula 1, να ξεκινήσει την κατασκευή των 999 αντιτύπων του hypercar Valhalla.
Το πρώτο πρωτότυπο της Valhalla -που πήρε το όνομά της από τη Σκανδιναβική μυθολογία- αναμένεται να ξεκινήσει τις πρώτες του δοκιμές προς το τέλος αυτής της χρονιάς. Το βρετανικό hypercar είχε κάνει την πρεμιέρα του το 2019 ως υβριδικό V6, αλλά δύο χρόνια αργότερα ανακοινώθηκε ότι εντέλει ο κινητήρας του θα είναι V8.
Τα τέσσερα χρόνια αργότερα, η διαδικασία της εξέλιξης και κατασκευής του επιταχύνεται με τη σημαντική συνεισφορά της Aston Martin F1. Εξάλλου, όπως και το μονοθέσιο της F1, η Valhalla είναι μια κατασκευή με υβριδικό κινητήρα στο κέντρο του ανθρακονημάτινου αμαξώματός της.
BUY NOW
Το σημαντικό της συμμετοχής της ομάδας της Formula 1 είναι ότι οι σχεδιαστές και μηχανολόγοι της πιέζουν τα όρια και έχουν εξελίξει εργαλεία για την άμεση επίλυση κάθε είδους προβλήματος, είπε ο Claudio Santoni, διευθυντής μηχανολογίας της Aston Martin. Έτσι, η εξέλιξη της Valhalla θα επιταχυνθεί διότι το 90% αυτής θα γίνει στον προσομοιωτή - και μόλις το 10% στην πίστα.
Η χρήση του προσομοιωτή και η τεχνογνωσία του αεροδυναμικού τμήματος της Aston Martin F1 είναι ευεργετικές παράμετροι για την κατασκευή της Valhalla. Έτσι, το hypercar θα υιοθετήσει την εμπειρία της αγωνιστικής ομάδας από την αεροδυναμική του δαπέδου, από όπου η Valhalla θα αντλεί το μεγαλύτερο ποσοστό της παραγωγής άντωσης.
Σε συνδυασμό με τα κινούμενα αεροδυναμικά μέρη, δηλαδή τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πτέρυγες εμπρός και πίσω και τα μικρότερα πτερύγια εμπρός από τους πίσω τροχούς που θα αντλούν αέρα που θα διοχετεύουν στο διαχύτη, η Aston Martin υποστηρίζει ότι το νέο της αυτοκίνητο θα παράγει περισσότερα από 600 κιλά άντωσης με ταχύτητα 250 km/h.
Η επιρροή της ομάδας της F1 θα συνεχιστεί και στο εσωτερικό, με τη δημιουργία ενός αγωνιστικού τύπου κόκπιτ με κεκλιμένα bucket καθίσματα. Αυτά θα διαμορφώνουν μια καθαρά αγωνιστική θέση οδήγησης, χωρίς όμως να θυσιάζουν την άνεση για τους επιβάτες.
Περνώντας στα μηχανικά μέρη της Valhalla, γνωρίζουμε ήδη ότι στο επίκεντρο της υβριδικής της μονάδας ισχύος θα βρίσκεται ένας V8 κινητήρας 4.0 λίτρων σχεδιασμένος αποκλειστικά για αυτό το hypercar. Θα συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω, ενσωματωμένο στο σύστημα μετάδοσης.
Η συνδυαστική ισχύος όλων των κινητήρων θα φτάνει τους 997 ίππους, ενώ τα μπροστινά ηλεκτρικά μοτέρ θα εξασφαλίζουν το torque vectoring για την υποβοήθηση της οδικής συμπεριφοράς. Για λόγους μείωσης του βάρους, επίσης, δεν θα υπάρχει όπισθεν στις σχέσεις μετάδοσης, και το ρόλο της κίνησης προς τα πίσω θα αναλάβουν οι μπροστινοί ηλεκτροκινητήρες.
Είναι περιττό να αναφέρουμε ότι η Valhalla θα είναι ένα πολύ ακριβό, όπως και πολύ σπάνιο, hypercar. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πόσα από τα 999 αντίτυπά της, που θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται από τη νέα χρονιά, έχουν ήδη δεσμευθεί από τους εύπορους συλλέκτες ή διάσημους αυτού του πλανήτη.