Μετά την είδηση της επιστροφής της Celica στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, τα ερωτηματικά αφορούν τη μελλοντική Supra.
Ένα μοντέλο που αναμένεται να παρουσιαστεί από την Toyota το 2027 αλλά ήδη, διαρρέουν πολλά κι ενδιαφέροντα γι’ αυτό. Τι ξέρουμε λοιπόν για την Supra Mk6;
Ας τα πάρουμε από την αρχή. Ο κύκλος της πέμπτης γενιάς, κλείνει με την A90 Final Edition που παρουσιάστηκε πριν από μερικές ημέρες. Και κλείνει σχετικά νωρίς αφού αυτή η γενιά της GR Supra κράτησε 5 χρόνια. Όμως δεν είναι εδώ το τέλος του δρόμου για το σπορ μοντέλο.
BUY NOW
Οι Ιάπωνες έχουν επιβεβαιώσει πως θα επιστρέψει με νέα γενιά αλλά κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα ισχύει η αρχική πρόβλεψη που την ήθελε ηλεκτρική. Αναμένεται λοιπόν, να παίρνει ώθηση από 2λιτρο, 4κύλινδρο, υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα, που όμως θα συνεργάζεται με υβριδικό σύστημα. Και μιλάμε για κινητήρα «in-house» κι όχι προϊόν συνεργασίας με τη BMW.
Ο συγκεκριμένος βενζινοκινητήρας αναμένεται να βρίσκεται και κάτω από το καπό της μετενσαρκωμένης Celica. Εκτιμάται πως θα προσφέρει 400+ άλογα ισχύος και 500+ Nm ροπής, τιμές που θα ανεβαίνουν με τη συνέργεια με το υβριδικό σύστημα. Πρέπει να σημειώσουμε πως η GR Supra A90 Final Edition, παίρνει 429 άλογα από τον 3λιτρο, 6κύλινδρο δικό της κινητήρα.
Η επόμενη Supra αναμένεται να έχει την κίνηση στον πίσω άξονα ενώ σε ό,τι αφορά στο σχεδιασμό της, η λέξη που επιλέγουν οι Ιάπωνες είναι «εξέλιξη» κι όχι «επανάσταση». Αναμένεται λοιπόν η παρούσα γενιά να αποτελέσει βάση για ένα πιο εκσυγχρονισμένο σχεδιαστικά μοντέλο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ