Η απόλυτη έκθεση - Η Ferrari αποκάλυψε τους μυθικούς κινητήρες της

Ferrari engines Milano

Κάποτε ήταν επτασφράγιστα μυστικά, όμως τώρα οι κινητήρες της Ferrari αποκαλύφθηκαν με όλη τους τη μεγαλοπρέπεια στη έκθεση της ιταλικής εταιρείας στο πλαίσιο της Milan Design Week.

Παρουσιάζοντας στο κοινό μια μοναδική έκθεση με κινητήρες και εξαρτήματα που σημάδεψαν την πορεία της στην αυτοκίνηση, η θρυλική φίρμα από το Μαρανέλο τίμησε τους μηχανικούς της και τις ομάδες σχεδιασμού των κινητήρων στα βάθη της ιστορίας της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην επίσημη boutique της Ferrari στο Μιλάνο φιλοξενήθηκαν συλλεκτικά κομμάτια από μοντέλα δρόμου και Formula 1, προσεκτικά επιλεγμένα ώστε να αναδείξουν την εσωτερική αρχιτεκτονική και την τεχνολογική καινοτομία που κρύβεται κάτω από τα εντυπωσιακά καπό.

Μεταξύ άλλων, ξεχώρισε ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας 6.3 λίτρων από τη LaFerrari (2013), ο οποίος παρουσιάστηκε μερικώς αποσυναρμολογημένος, αποκαλύπτοντας τον στρόφαλο, τα πιστόνια, τους εκκεντροφόρους και τους ανθρακονημάτινους αυλούς εισαγωγής. Ο κινητήρας αυτός προέρχεται από πρωτότυπο δοκιμών του μοντέλου, και αποτελεί ένα πραγματικό δείγμα μηχανολογικής τέχνης.

Η έκθεση περιλάμβανε και τον V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα Tipo 048B των 3.0 λίτρων, από την F399 - το μονοθέσιο της Ferrari για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 του 1999. Με 790 ίππους στις 16.300 σ.α.λ., ήταν το μοτέρ που χάρισε στη Scuderia τον ένατο τίτλο κατασκευαστών, με οδηγούς τους Michael Schumacher, Eddie Irvine και Mika Salo - αν και το πρωτάθλημα οδηγών εκείνη τη χρονιά το κατέκτησε ο Mika Hakkinen με McLaren.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ferrari επίσης τίμησε και τον σχεδιασμό των εκκεντροφόρων του κινητήρα Tipo 52, που εξόπλιζε την F2003-GA - το μονοθέσιο που χάρισε στον Michael Schumacher τον τίτλο του 2003. Ο V10 κινητήρας απέδιδε έως και 930 ίππους στις 19.000 σ.α.λ., αντιπροσωπεύοντας την απόλυτη εξέλιξη της εποχής του “ουρλιαχτού” των κινητήρων της F1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα εξάτμισης του V8 κινητήρα 2.4 λίτρων από την Ferrari F60 (που οδηγούσε ο Kimi Raikkonen το 2009) βρέθηκε επίσης στην έκθεση. Ενώ από τα πιο πρόσφατα χρόνια, παρουσιάστηκε και ένα δισκόφρενο από ανθρακονήματα του μονοθεσίου SF71H, με το οποίο αγωνίστηκαν οι Sebastian Vettel και Raikkonen τη σεζόν του 2018.

Η προσέγγιση της Ferrari στην Εβδομάδα Σχεδίου του Μιλάνου διαφέρει από αυτή της Maserati, που παρουσίασε εμβληματικά μοντέλα όπως το 200S και την ξεχωριστή Grecale Giorgetti Edition. Η Ferrari επέλεξε να ξεδιπλώσει την εσωτερική ομορφιά της τεχνολογίας, προσεγγίζοντας το design ως τεχνολογική αισθητική, όχι απλώς ως μορφή.

Και ήταν, αυτή, μια μοναδική ευκαιρία για το κοινό να θαυμάσει την ακρίβεια, τη δεξιοτεχνία και την εξέλιξη των κινητήρων - όχι μόνο ως μηχανικά μέρη, αλλά ως ζωντανά σύμβολα πάθους και επιδόσεων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ