Citroen e-C3

Η ηλεκτρική Alpine A110 θα είναι πιο ελαφριά από τους συμβατικούς αντιπάλους της

Alpine A110 E-ternite Concept

Η EV εκδοχή του γαλλικού sportscar αναμένεται μέσα στο 2026 και θα αποτελέσει ένα μεγάλο στοίχημα.

Άλλωστε τα λόγια του επικεφαλής του Groupe Renault, Luca de Meo, ήταν χαρακτηριστικά: «Το να επενδύσουμε πολλά χρήματα στην Alpine Α110 EV δεν ήταν λογικό, ήταν απαραίτητο».

Η επόμενη γενιά της A110 λοιπόν, θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Και χάρη σε αυτή την επένδυση από τον όμιλο, θα μπορεί να έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του άμεσου ανταγωνισμού με κινητήρες εσωτερικής καύσης: το χαμηλότερο βάρος, παρά το γεγονός ότι θα υιοθετήσει ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι πιθανό να τη δούμε και σε 2+2 έκδοση (η οποία θα «βαφτιστεί» Α310) ενώ όπως δεν δίστασε να παραδεχθεί ο Ιταλός μάνατζερ, το γαλλικό brand αντλεί έμπνευση από όσα κάνει ένα γερμανικό, αντίπαλο στρατόπεδο – αυτό της Porsche.

Αυτό που ίσως δεν είναι ευρέως γνωστό, είναι πως η Alpine χρειάστηκε να επενδύσει περισσότερα πάνω στην πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται η A110 EV, είναι πως κατέρρευσε η προσπάθεια συνεργασίας με την Lotus, η οποία έχει καιρό τώρα κάνει στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.

Η ηλεκτρική Α110 δεν θα αλλάξει άρδην σχεδιαστικά με τη συμβατική «αδερφή» της – άλλωστε και οι έως τώρα πειραματισμοί, με την πρωτότυπη E-ternité, δεν είχαν αξιοσημείωτη σχεδιαστική απόκλιση. «Πρέπει να μοιάζει με Α110», είπε ο de Meo, που πάλι έβαλε στην κουβέντα την Porsche τονίζοντας: «Η Porsche δεν θα τετραγωνίσει ποτέ την 911».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα αυτά ενώ η Α110 με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι σχεδόν sold out για τους επόμενους έξι μήνες και θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι το 2026.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ