Η Porsche φέρεται να έχει αποφασίσει να περάσει και την Panamera στην εποχή της αμιγούς ηλεκτροκίνησης, ώστε να αποτελέσει μια μεγαλύτερη σε μέγεθος ηλεκτρική πρόταση από την Taycan.
Μάλιστα, ακούγεται ότι η Panamera EV ενδέχεται να μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα Scalable Systems Platform (SSP) με το επερχόμενο μεγάλο, επτάθέσιο SUV που ετοιμάζει το Zuffenhausen. Όλα αυτά αποδεικνύουν την πρόσφατη τάση των Γερμανών κατασκευαστών πολυτελών αυτοκινήτων να στρέψουν την προσοχή τους προς τα μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικά SUV, που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κερδοφορίας.
Η αναβαθμισμένη έκδοση της Panamera έχει αποκαλυφθεί με μια σειρά από «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες τελευταία, όμως τα πλάνα της γερμανικής εταιρείας για το sport liftback της φαίνεται ότι είναι πιο μεγαλεπίβολα: περιλαμβάνουν μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή της.
BUY NOW
Θα είναι μεγαλύτερη σε μήκος και μεταξόνιο από την Taycan, της οποία η επερχόμενη δεύτερη γενιά επίσης θα βασίζεται στην πλατφόρμα SSP. Το μήκος της Panamera EV αναμένεται να είναι το ίδιο με της τωρινής, θερμικής, στα 5,2 μέτρα, όπως και των μεταξόνιο των 3,1 μέτρων. Όμως, η αφαίρεση του ογκώδους βενζικονητήρα θα εξασφαλίσει ακόμη περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές.
Η Panamera EV φέρεται να είναι στα πρώτα στάδια της εξέλιξής της, και συνεπώς μάλλον δεν αναμένεται πριν από το 2025. Παράλληλα, όμως, η σταδιοδρομία της Panamera με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης αναμένεται να επεκταθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας, βάσει του προγραμματισμού για την ανανεωμένη της έκδοση που ήδη εξελίσσεται και θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023.
Θα ακολουθήσει, όπως ακούγεται, δύο χρόνια αργότερα (το 2027) η νέα γενιά της Taycan. Αυτή θα διαθέτει τη νέα γενιά της τεχνολογίας 800V του Zuffenhausen, που επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση, και θα διαθέτει τόσο δικίνητη έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα όσο και τετρακίνητη με δύο.
Θυμίζουμε ότι το 2023, επίσης, θα έρθει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Macan. Το πιο συμπαγές Crossover της Porsche θα εξακολουθήσει επίσης να διατίθεται και με τις θερμικές του εκδόσεις, και αυτή η στρατηγική φαίνεται ότι θα ακολουθηθεί και στην Panamera - αλλά και, σύμφωνα με τις φήμες, στη μεγαλύτερη Cayenne που επίσης θα αποκτήσει EV έκδοση το 2025.
Οι 718 Cayman και Boxster μετατρέπονται σε υβριδικές πριν εγκαταλείψουν ολοκληρωτικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά συνέπεια, μόνο η 911 δεν θα μετασχηματιστεί σε αμιγώς ηλεκτρική, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας - αλλά αυτό είναι ένα ιερό τοτέμ της παγκόσμιας αυτοκίνησης που χρειάζεται ειδικό χειρισμό.