Επιστρέφει στη ζωή η Autobianchi -Ποιοι βρίσκονται πίσω από την αναβίωσή της

Autobianchi A112

Θυμάστε τα Autobianchi και τα Innocenti; Δύο σύμβολα της δεκαετίας του 1980, στα όρια του cult σήμερα, μπορεί να αναβιώσουν - αλλά αυτή τη φορά όχι από τη Fiat, αλλά από τους Κινέζους.

Ο ιταλικός Τύπος αναφέρει ότι στις ήδη τεταμένες σχέσεις της ιταλικής κυβέρνησης με τον όμιλο Stellantis προστίθεται τώρα άλλη μία πτυχή: η προσπάθεια της κυβέρνησης Meloni να πάρει τους τίτλους Autobianchi και Innocenti από τον γαλλο-ιταλικό όμιλο και να τις αναθέσει σε κινεζικές εταιρείες, με την προϋπόθεση της κατασκευής των αυτοκινήτων στην Ιταλία.

Autobianchi A112
Autobianchi A112
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Autobianchi και Innocenti έπαψαν να υπάρχουν από τη δεκαετία του 1990, όταν εγκαταλείφθηκαν από τη Fiat. Η πρώτη ιδρύθηκε το 1955 από τη Fiat και έκλεισε το '95. Η Innocenti έχει πιο περίπλοκη ιστορία, στην οποία ενεπλάκησαν και εταιρείες όπως η British Leyland, η De Tomaso, η Daihatsu και η Chrysler, αλλά επίσης έπαψε να υφίσταται στα 90’s.

Τώρα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα 'Il Sole 24 Ore', η ιταλική κυβέρνηση διερευνά το ενδεχόμενο να πάρει από τον όμιλο Stellantis τους τίτλους Autobianchi και Innocenti, ώστε να τους δώσει σε κινεζικές εταιρείες προκειμένου να κατασκευάζουν τα νέα μοντέλα τους επί ιταλικού εδάφους.

Σύμφωνα με νέο Νόμο που ψηφίστηκε στη γειτονική μας χώρα, η κυβέρνηση έχει το δικαίωμα να προχωρήσει σε κατάσχεση ιστορικών τίτλων που “έχουν μείνει ανενεργοί για τουλάχιστον πέντε χρόνια ή που υπόκεινται σε διαδικασία κατάργησης από την ιδιοκτήτρια εταιρεία”.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το αντίστοιχο Υπουργείο Ανάπτυξης της Ιταλίας κατέθεσε αίτημα για την απόκτηση των τίτλων Autobianchi και Innocenti. Προς το παρόν είναι άγνωστο αν θα προκύψει κάτι από αυτό, αλλά με δεδομένο το πρόσφατο παρελθόν της ιταλικής κυβέρνησης με τον όμιλο Stellantis, μοιάζει εξαιρετικά αμφίβολο να υπάρχει «καπνός χωρίς φωτιά» στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Θυμίζουμε ότι η αιτία της διαμάχης των δύο πλευρών είναι η κατασκευή αυτοκινήτων της Fiat ή της Alfa Romeo εκτός ιταλικού εδάφους, σε συνδυασμό με την προσπάθεια της κυβέρνησης της χώρας να ενισχύσει την τοπική παραγωγή.

Νωρίτερα φέτος, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της B-SUV, μετά την παρουσίασή του, από Milano σε Junior, μετά από απαίτηση της ιταλικής κυβέρνησης επειδή η κατασκευή του λαμβάνει χώρα στην Πολωνία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ