Η νέα Aston Martin V12 Vantage Roadster είναι εδώ με 700 ίππους

Aston Martin V12 Vantage Roadster

Η Aston Martin αποκάλυψε την κορυφαία έκδοση της Vantage Roadster, η οποία θα κατασκευαστεί σε μόνο 249 μονάδες που έχουν ήδη πωληθεί.

Το νέο βρετανικό top cabrio αντί για τον γνωστό 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα των 510 ίππων της AMG, χρησιμοποιεί το κορυφαίο μοτέρ της Aston Martin, τον 5,2 λτ. V12 twin-turbo κινητήρα της DB11.

Η ονομαστική του ισχύς βρίσκεται στους 700 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 753 Nm, τα οποία στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ειδικού για την περίπτωση 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF. Φυσικά, υπάρχει και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.

Στο πεδίο των επιδόσεων, για το 0-60 μίλια/ώρα (0-97 χλμ./ώρα) η V12 Vantage Roadster απαιτεί μόνο 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 322 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
V12 Vantage Roadster

Φυσικά, όπως συμβαίνει και στην κουπέ V12 Vantage, έτσι και στη ρόουντστερ η Aston Martin έχει προσθέσει στο αμάξωμα νέα εμπρός και πίσω πλαϊνά «φτερά», τα οποία αυξάνουν το πλάτος κατά 40 χλστ.

Επίσης, ειδικά για το μοντέλο υπάρχει ένα νέο εμπρόσθιο σπόιλερ, μεγαλύτερη κατά 25% εμπρόσθια γρίλια για αποτελεσματικότερη ψύξη, αλλά και ένας εντελώς νέος προφυλακτήρας με μεγάλο διαχύτη και κεντρικά τοποθετημένη διπλή εξάτμιση.

Οι ζάντες είναι νέες και έχουν διάμετρο 21 ιντσών, με επιλογή είτε σε μαύρο σατινέ, είτε σε μαύρο σατινέ σε σχήμα διαμαντιού, ενώ μπορούν να παραγγελθούν και ως σφυρήλατες, που μειώνουν το βάρος κατά 8 κιλά. Τα ελαστικά είναι Michelin Pilot 4S υψηλής απόδοσης, με διάμετρο 275/35 R21 εμπρός και 315/30 R21 πίσω.

V12 Vantage Roadster
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπάρχουν και μια σειρά από άλλα μέτρα μείωσης του βάρους, όπως είναι η χρήση ανθρακονημάτων σε μια σειρά από τμήματα του αυτοκινήτου, η νέα εξάτμιση που χρησιμοποιεί λεπτό ατσάλι πάχους μόνο 1 χλστ., αλλά και η προσθήκη μιας νέας, πιο ελαφριάς μπαταρίας. Μόνο η εξάτμιση μειώνει το βάρος κατά 7,2 κιλά σε σχέση με την εξάτμιση της Vantage V8.

Η Aston Martin χρησιμοποιεί ενισχυμένα carbon κεραμικά φρένα ως στάνταρ, που φέρουν μπροστινούς δίσκους 410 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες και 4πίστονες δαγκάνες πίσω με δίσκους 360 χλστ. Το σύστημα βοηθά επίσης ώστε να μειωθεί κατά 23 κιλά το αναρτώμενο βάρος συγκριτικά με τα κλασικά ατσάλινα φρένα, ενώ βελτιώνει επίσης και την ποιότητα κύλισης.

V12 Vantage Roadster

Συνολικά, το βάρος έχει αυξηθεί στα 1.855 κιλά, ενώ αυτό της V12 Coupe είναι 1.795 κιλά. Ειδική ρύθμιση έχουν τα ενεργά αμορτισέρ της ανάρτησης, ενώ και η ρύθμιση του τιμονιού είναι αντίστοιχη αυτής της κουπέ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι 249 τυχεροί νέοι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου αναμένεται να παραλάβουν τα αποκτήματά τους μέχρι τα τέλη του 2022. Η Aston Martin θα προσφέρει τη δυνατότητα μιας σειράς επιλογών μέσω του Q τμήματός της, για περαιτέρω εξατομίκευση του οχήματός τους.

V12 Vantage Roadster

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ