Η νέα Mercedes SL έχει ολοκληρώσει τον κύκλο των δοκιμών εξέλιξης και βρίσκεται πλέον μια ανάσα από τη γραμμή παραγωγής, δίνοντας συνέχεια στην παράδοση που έχει χτίσει η γερμανική φίρμα στην κατηγορία των roadster.
Ένα βήμα πριν την τελική έκδοση, η οποία μέχρι και το τέλος του χρόνου πρόκειται να βρεθεί στη γραμμή παραγωγής βρίσκεται η νέα Mercedes-AMG SL, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για τους Γερμανούς στην κατηγορία των roadsters υψηλών επιδόσεων.
Όχι τυχαία, η νέα Mercedes SL ανήκει πλέον στην οικογένεια μοντέλων της AMG, δηλώνοντας από την πρώτη στιγμή τον προσανατολισμό της. Βέβαια, εκείνο που κάνει τη νέα Mercedes-AMG SL να ξεχωρίζει είναι ο σχεδιασμός της, ο οποίος έχει αρχίσει να… αχνοφαίνεται καθώς το βαρύ καμουφλάζ που μέχρι πρότινος σκέπαζε τις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματός της υποχωρεί.
BUY NOW
Κρίνοντας, λοιπόν, από τις νέες φωτογραφίες του γερμανικού roadster, η νέα SL πρόκειται να ακολουθήσει τη νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της Mercedes-Benz, επενδύοντας στο προτεταμένο ρύγχος του αμαξώματος και τους γεωμετρικού σχήματος προβολείς.
Εμφανείς είναι οι σχεδιαστικές επιρροές από τις μέχρι σήμερα γνωστές προτάσεις της Mercedes-AMG και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος, το οποίο θυμίζει και μάλιστα έντονα εκείνο της AMG GT.
Αντιθέτως, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κυριαρχεί η υψηλή τεχνολογία και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής, στοιχεία που φωτογραφίζουν της κορυφαίες μπερλίνες της Mercedes-Benz και ειδικότερα την S-Class.
Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης αφής, το μέγεθος της οποίας (βλέπε 11,9 ίντσες) και η διάταξή της, της χαρίζουν τον τίτλο του απόλυτου πρωταγωνιστή στο διθέσιο θάλαμο επιβατών της νέας Mercedes-AMG SL.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι η οροφή της νέας SL θα είναι υφασμάτινη, όπως αρμόζει δηλαδή σε ένα αυθεντικό roadster, μια επιλογή που πέρα από τα όποια αισθητικά και χωροταξικά οφέλη, δεν πρόκειται να επιβαρύνει δυσανάλογα το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.
Σε ό,τι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές της νέας Mercedes-AMG SL, η επίκληση της υβριδικής τεχνολογίας θεωρείται σχεδόν βέβαιη, καθώς είναι μόνος τρόπος με τον οποίο το γερμανικό roadster μπορεί να διατηρήσει το απαιτούμενο… επίπεδο επιδόσεων, παραμένοντας εντός προδιαγραφών στον τομέα των εκλυόμενων ρύπων.
Το πιθανότερο, λοιπόν, είναι ότι κάτω από το καπό της νέας SL πρόκειται να συναντήσουμε οκτακύλινδρα και τετρακύλινδρα σύνολα, με τα τελευταία να αποτελούν την καρδιά υβριδικών συνδυασμών.
Με την κίνηση να μεταδίδεται στον πίσω άξονα με τη συμβολή των αναβαθμισμένων αυτόματων κιβωτίων εννέα σχέσεων και την τετραδιεύθυνση να προσφέρεται έστω και προαιρετικά στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει ωστόσο και το πλαίσιο του αυτοκινήτου. Πρόκειται για ένα αλουμινένιο χωροδικτύωμα το οποίο έχει εξελιχθεί από την AMG χωρίς παρ’ όλα αυτά να δανειστεί στοιχεία από τη μέχρι σήμερα γνωστή AMG GT.
Στην πραγματικότητα πρόκειται να μια υβριδική κατασκευή, καθώς γύρο από το χωροδικτύωμα οι Γερμανοί έχουν δημιουργήσει ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο. Με αυτόν τον τρόπο επετεύχθη η ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 18% σε σχέση με την απερχόμενη γενιά του αυτοκινήτου, χωρίς να αυξηθεί το βάρος του πλαισίου. Το τελευταίο ανέρχεται σε 270 κιλά, χωρίς παρ’ όλα αυτά να προσμετρά το βάρος των panel του αμαξώματος.
Μία ακόμα
πρόκληση για τους μηχανικούς που
εργάστηκαν για την εξέλιξη του πλαισίου
είναι το γεγονός ότι η νέα Mercedes-Benz SL θα
διαθέτει τετραθέσια διαμόρφωση, καθώς
και κινητήρια σύνολα τα οποία θα
ενσωματώνουν την υβριδική τεχνολογία.
Στόχος
των ανθρώπων της γερμανικής φίρμας ήταν
-μεταξύ άλλων- ο περιορισμός του κέντρου
βάρους, επιλέγοντας να τοποθετήσουν τα
σημεία έδρασης του συστήματος
κίνησης-μετάδοσης όσο και των υπόλοιπων
μηχανικών μερών του αυτοκινήτου στο
κατώτερο δυνατό σημείο του πλαισίου.
Οι προηγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης αποτέλεσαν ένα ακόμα εφόδιο στα χέρια των μηχανικών της Mercedes-Benz, στην προσπάθεια να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα σφάλματος ή απόκλισης από τις αρχικές προδιαγραφές.
Η νέα Mercedes-AMG SL πρόκειται να βρεθεί στη γραμμή παραγωγής πριν το τέλος του έτους, ξεκινώντας την εμπορική πορεία της και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού μέσα στην επόμενη χρονιά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ