Η plug-in υβριδική Toyota Corolla θα έχει αυτονομία άνω των 2.000 χιλιομέτρων

Toyota Corolla 2023

Η συνεργασία της Toyota με τον κινεζικό κολοσσό BYD για την ηλεκτροκίνηση μετρά ήδη τέσσερα χρόνια, και τώρα φαίνεται ότι θα επεκταθεί και στα plug-in υβριδικά.

Έτσι, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, η επερχόμενη plug-in υβριδική Toyota Corolla θα ενσωματώσει την -διακεκριμένη- τεχνολογία DM-i της BYD, για να πετύχει τον στόχο που είναι πλέον περιζήτητος στην αυτοκινητοβιομηχανία: την απόλυτη αυτονομία, με κάθε πλήρη φόρτιση της μπαταρίας και με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τη BYD, η συμμαχία με την Toyota της επιτρέπει να επεκτείνει την επιρροή της πέρα από την κινεζική αγορά - κάτι που ήδη επιβεβαιώνει με την ταχεία διείσδυσή της στις ευρωπαϊκές χώρες, όπου η Toyota κυριαρχεί με τα υβριδικά της αυτοκίνητα. Έτσι, βγαίνουν κερδισμένοι και οι δύο κολοσσοί της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

Επιστρέφοντας στην Corolla PHEV, με το σύστημα DM-i, η plug-in υβριδική εκδοχή του ιαπωνικού παγκόσμιου best-seller θα κάνει το ντεμπούτο της το 2026. Λέγεται, μάλιστα, ότι θα έχει ριζικές σχεδιαστικές αλλαγές, που θα ακολουθήσουν τα χαρακτηριστικά του τελευταίου Prius.

Toyota Prius
Toyota Prius

Περνώντας στα μηχανικά μέρη, θα διαθέτει κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρου που εξελίσσεται ήδη σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru. Η μονάδα αυτή εντάσσεται στη νέα γενιά κινητήρων, που θα περιλαμβάνει ατμοσφαιρικές και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις -με αρχική ισχύ περίπου 130 ίππων-, κατάλληλη για μελλοντικά υβριδικά μοντέλα της Toyota. Η Corolla θα είναι η πρώτη που θα την υιοθετήσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, με ισχύ άνω των 180 ίππων, θα αντικαταστήσει τους τρέχοντες κινητήρες 2.0 και 2.5 λίτρων. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο νέος κινητήρας μπορεί να βελτιώσει τη θερμική απόδοση των τωρινών κινητήρων Toyota Dynamic Force έως και κατά 5%, που είναι τεράστιο ποσοστό, υποσχόμενος εξαιρετική αποδοτικότητα.

Η BYD θα αναλάβει το ηλεκτρικό σύστημα (τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες) και την ηλεκτρονική του διαχείριση, παρέχοντας λύσεις για διαφορετικά μεγέθη μοντέλων – πέραν της Corolla, και των C-HR και RAV4 επίσης.

Η Corolla PHEV αναμένεται να συνδυάζει τον κινητήρα 1.5 λίτρου με έναν ηλεκτροκινητήρα 197 hp και μπαταρία 18,3 kWh. Στα μεγαλύτερα SUV, όπως το RAV4, θα διατίθεται ο κινητήρας βενζίνης 130 ίππων, ένας ηλεκτροκινητήρας 204 ίππων και ένας τρίτος κινητήρας 163 ίππων για τις τετρακίνητες εκδόσεις, με μπαταρία 26,6 kWh. Οι μπαταρίες θα είναι τεχνολογίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου, όπως αυτές του BYD Seal U DM-i.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τις συμβατικές υβριδικές εκδόσεις, η Toyota θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τη δική της τεχνολογία, συνδυάζοντας τους νέους θερμικούς κινητήρες με βελτιωμένες εκδόσεις των τωρινών της συστημάτων μετάδοσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ