Η Toyota ετοιμάζει πυρετωδώς την επόμενη γενιά του compact SUV C-HR με το νέο μοντέλο της να εντοπίζεται σε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες.
Η νέα γενιά του Toyota C-HR έχει κάνει ήδη την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στο «πρόσωπο» του concept C-HR prologue, το οποίο και αποκαλύφθηκε στο κοινό πριν από έναν περίπου μήνα.
Όπως η πρώτη έτσι και η δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου των Ιαπώνων δημιουργήθηκε στο ευρωπαϊκό κέντρο σχεδιασμού της Toyota (Toyota Europe Design Development), το οποίο βρίσκεται στη Γαλλία, με στόχο να ικανοποιήσει τα γούστα του απαιτητικού κοινού της Γηραιάς Ηπείρου.
BUY NOW
Σε ευρωπαϊκούς λοιπόν δρόμους εντοπίστηκε να δοκιμάζεται και το ολοκαίνουργιο CH-R, σε μια σπάνια περίπτωση «αποκάλυψης» μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας που βρίσκεται ακόμη σε διαδικασία εξέλιξης.
Το νέο C-HR, που πηγαίνει το επιτυχημένο και εμπορικά σχεδιαστικό concept της υπάρχουσας γενιάς ένα βήμα παραπέρα, εντοπίστηκε και απαθανατίστηκε από τους κατασκόπους με βαρύ καμουφλάζ. Ειδικά το πίσω μέρος του νέου μικρομεσαίου SUV της Toyota, το οποίο αναμένεται να αποτελεί και το highlight της σχεδίασής του, έχει κρυφτεί κάτι παραπάνω από επιμελώς.
Ωστόσο και παρά τις προσπάθειες των ανθρώπων της ιαπωνικής εταιρείας, το μοντέλο παραγωγής της νέας γενιάς του C-HR φαίνεται να διατηρεί σχεδόν στο σύνολό της τη μορφή του concept C-HR prologue.
Το πρωτότυπο των δοκιμών δείχνει να επιβεβαιώνει τις προθέσεις της Toyota για ενίσχυση της γκάμας των εξηλεκτρισμένων εκδόσεων του C-HR, με το τελικό του συστήματος εξαγωγής του θερμικού του κινητήρα να είναι εμφανές σε κάποιες από τις φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Το νέο compact SUV της Toyota αναμένεται να φέρει την 5η και τελευταία μέχρι στιγμής γενιά του προηγμένου υβριδικού συστήματος κίνησης των Ιαπώνων και σύμφωνα με τα όσα έχουν ήδη ανακοινωθεί θα είναι διαθέσιμο στο κοινό ως full υβριδικό αλλά και ως plug-in hybrid.
Με βάση τα παραπάνω το νέο C-HR θα είναι διαθέσιμο με τα αναβαθμισμένα υβριδικά σύνολα της Toyota, τα οποία αποδίδουν πλέον 140 και 196 ίππους, για τον κινητήρα του 1,8 και των δύο λίτρων αντίστοιχα, ενώ στην κορυφαία PHEV έκδοση, η απόδοση θα φτάνει στους 224 ίππους.
Η νέα γενιά του μικρομεσαίου SUV των Ιαπώνων αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της έως και τα τέλη του 2023.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ