Συγκρινόμενη με τις περισσότερες από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Toyota έχει… πάρει τον χρόνο της, όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Τόσο, που πρόσφατα ανακοίνωσε πως θα εξακολουθήσει να αναπτύσσει κινητήρες.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτων Tokyo Auto Salon 2024, όπου παρουσιάστηκε το ανανεωμένο GR Yaris, ειπώθηκε από επίσημα χείλη ότι υπάρχουν κι άλλοι τρόποι επίτευξης ουδετερότητας άνθρακα. Θεωρώντας με αυτό πως τα ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία εξοπλίζονται με μπαταρίες δεν είναι μονόδρομος.
Όπως δηλώθηκε από τον Πρόεδρο «Morizo», κοινώς Akio Toyoda, υπάρχουν στο προσκήνιο και οι κινητήρες υδρογόνου. Στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood 2023, είχε αποκαλυφθεί μάλιστα το Toyota GR Yaris H2 Concept, από τον γνωστό Άγγλο ηθοποιό Rowan Atkinson, αποδεικνύοντας πως τα υδρογοκίνητα έχουν μέλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
BUY NOW
Αυτή την στιγμή, η ιαπωνική εταιρεία έχει στις τάξεις μονάχα το bZ4X, ως EV και όπως φαίνεται δεν τα πάει και τόσο καλά, εμπορικά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν στα σχέδια της για το μέλλον τα ηλεκτρικά μοντέλα, αφού φήμες τη θέλουν να ετοιμάζει για το 2027 μπαταρία στερεού τύπου, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων περίπου.
Όποιες και να ΄ναι οι συζητήσεις που κάνει η Toyota πίσω από κλειστές πόρτες, είναι δεδομένο πως προσπαθεί να προσφέρει εναλλακτικές λύσεις. Και μετά την Porsche γίνεται η επόμενη που ανακοινώνει την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ώστε να παραμείνουν ζωντανοί.
«Το μέλλον είναι κάτι που πρέπει να χτίσουμε όλοι μαζί. Επιθυμώ να το κάνω μαζί με όλους τους λάτρεις των αυτοκινήτων. Ας χτίσουμε όλοι μαζί το μέλλον», αναφώνησε ο «Morizo».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ