Η Volkswagen επενδύει και πάλι στους θερμικούς κινητήρες

Volkswagen TSI engine

Η εταιρεία του Wolfsburg επαναπροσδιόρισε τη στρατηγική της αντλώντας από το τεράστιο πρόγραμμά της στην ηλεκτροκίνηση ένα κολοσσιαίο ποσό, για να κρατήσει στη ζωή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Συγκεκριμένα, η Volkswagen θα αντλήσει το ένα τρίτο από τα 180 δισεκατομμύρια ευρώ της επένδυσής της στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με την Automotive News Europe, προκειμένου να μείνει ανταγωνιστική στο πεδίο των κινητήρων βενζίκης και diesel.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο όμιλος VW δεν είναι ο πρώτος που προχωρά σε μια τέτοια κίνηση, καθώς κάτι ανάλογο έχουν ήδη αποφασίσει να κάνουν τόσο εγχώριοι ανταγωνιστές του, όπως η Mercedes-Benz, όσο και αμερικανικές εταιρείες σαν τη GM και ασιατικές σαν την Kia και τη JLR.

Συγκεκριμένα, η Mercedes-Benz αναθεώρησε τα αρχικά της πλάνα να παράγει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2030, αλλά αντίθετα να εμπλουτίσει τη γκάμα της με περισσότερες προτάσεις υβριδικών (HEV) και plug-in υβριδικών (PHEV) αυτοκινήτων. Αντίστοιχα, και η General Motors εξελίσσει τη νέα γενιά των PHEV της.

Πίσω στη Volkswagen, η εταιρεία του Wolfsburg -που είχε κάποτε θέσει το στόχο να περάσει την Tesla σε πωλήσεις EV- δεν εγκαταλείπει, προφανώς, τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση - καθώς ήδη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης το μικρό και προσιτό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης των περίπου 20.000 ευρώ, και επίσης το 2025 θα ανοίξει το πρώτο της εργοστάσιο μπαταριών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως πλέον στο μελλοντικό της κάδρο επέστρεψαν -με ιδιαίτερες αξιώσεις- τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, όπως είπε πρόσφατα στο Reuters ο διευθύνων οικονομικός σύμβουλος της εταιρείας, Arno Antlitz - ο οποίος επιβεβαίωσε ότι το 1/3 από τις επενδύσεις 180 δισ. ευρώ που είχε δεσμεύσει η Volkswagen για την ηλεκτροκίνηση, τώρα θα πάει στους θερμικούς κινητήρες.

Η επένδυση αυτή θα χρησιμοποιηθεί “για να κρατήσουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ανταγωνιστικούς. Το μέλλον είναι ηλεκτρικό, αλλά το παρελθόν δεν έχει τελειώσει ακόμα”, είπε ο Antlitz.

Οι εξελίξεις αυτές έρχονται σε συνέχεια του ναυαγίου στις συνομιλίες της VW με τη Renault για την από κοινού εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που θα μείωνε το κόστος και για τις δύο απέναντι στις επέλαση των προσιτών κινεζικών EV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία έκανε σαφές ότι πρέπει να αυξήσει τις πωλήσεις των PHEV αυτοκίνητων της, ειδικά στην αγορά της Βόρειας Αμερικής - γεγονός που δεν αποκλείεται να συνδέεται με την καθυστέρηση της διάθεσης του νέου ηλεκτρικού ID.7 στην Αμερική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ