Η εταιρεία του Wolfsburg έβαλε διακόπτες αφής σχεδόν για οτιδήποτε μπορούσε να χειριστεί κανείς στο εσωτερικό των ηλεκτρικών της μοντέλων ID, ακόμα και στο τιμόνι, αλλά οι πελάτες της δεν το εκτίμησαν ιδιαιτέρως.
Έτσι, μετά από γκρίνια διαρκείας, η VW αποφάσισε να επιστρέψει στα βασικά. Το εσωτερικό του πρωτοτύπου δοκιμών του νέου ID.2 διαθέτει πλέον πολύ περισσότερους φυσικούς διακόπτες σε σχέση με το πρωτότυπο ID.2all του περασμένου Μαρτίου, και φυσικά με τα μέχρι στιγμής μοντέλα παραγωγής της οικογένειας ID (ID.3 και ID.4).
Οι μέχρι σήμερα αγοραστές των τελευταίων έκαναν -στην πλειοψηφία τους- παράπονα ότι η οθόνη αφής έχει αργό χρόνο αντίδρασης, ενώ ο έλεγχος διαφόρων λειτουργιών του εσωτερικού ήταν δύσκολος με τους διακόπτες αφής και τους αποσπούσε υπερβολικά από την οδήγηση.
BUY NOW
Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer, παραδέχθηκε πρόσφατα στο αγγλικό περιοδικό Autocar πως η επιμονή του προκατόχου του Herbert Diess για τους διακόπτες αφής “έκανε σημαντική ζημιά” στην αφοσίωση των πελατών της VW στη μάρκα.
Η Volkswagen έλαβε υπόψιν της όλα αυτά τα σχόλια των πελάτων της, καθώς παρουσίασε τη φυσική έκδοση του πρωτοτύπου ID.2all στο Volkswagen City Studio της Κοπεγχάγης, στη Δανία. Έγινε εμφανές ότι το νέο πρωτότυπο έχει περισσότερους διακόπτες σε σχέση με εκείνο του Μαρτίου, και με τα μέχρι στιγμής ID, καθώς “δώσαμε στους πελάτες μας αυτό που ήθελαν”, όπως είπε ο επικεφαλής εσωτερικού σχεδιασμού της εταιρείας, Darius Watola.
Συγκεκριμένα, το πρωτότυπο του επερχόμενου ID.2 έχει πλέον μια σειρά από φωτιζόμενους διακόπτες για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού κάτω από την κεντρική οθόνη του ταμπλό, καθώς και έναν περιστροφικό διακόπτη στον κέντρο της κονσόλας για τη διαχείριση του μενού της οθόνης.
Μαζί με πολλούς από τους διακόπτες αφής, μαζί θα απομακρυνθούν από το ID.2 και αρκετά από τα υλικά του εσωτερικού της οικογένειας ID, όπως το δέρμα και οι λεπτομέρειες χρωμίου. Άλλωστε, το γερμανικό ηλεκτρικό citycar θα πρέπει να μείνει κάτω από τις 25.000 ευρώ για να είναι ανταγωνιστικό στην κατηγορία Β, που θα κατακλυστεί με αυτοκίνητα τα προσεχή χρόνια.
Ο εκπρόσωπος της VW, το ID.2, θα έχει μήκος 4,05 μέτρων και θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ. Μαζί με την hatchback εκδοχή του θα έχει και την Crossover ID.2X και επίσης την σπορ ID.GTI, που θα αποτελέσει το διάδοχο του εμβληματικού Golf GTI. Όλες αυτές οι ονομασίες, φυσικά, απομένει να επιβεβαιωθούν και επισήμως από το Wolfsburg. Το ID.2 αναμένεται στην Ευρώπη το 2025.