To προηγμένο ιαπωνικό ηλεκτρικό SUV με την υπογραφή του δημιουργού του Nissan GT-R

THK LSR-05

Τον Shiro Nakamura θα συνοδεύει πάντα η φήμη του σχεδιαστή του εμβληματικού sportscar Nissan GT-R, όπως και του Nissan 350Z. Και με τη φήμη αυτή, τώρα παρουσίασε το SUV LSR-05, για λογαριασμό της ιαπωνικής ΤΗΚ.

Η ΤΗΚ είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πιο διακεκριμένους προμηθευτές ανταλλακτικών στην Ιαπωνία, και πέραν του σχεδιασμού του από την εταιρεία SN Design του S. Nakamura, το τελευταίο της δμιούργημα LSR-05 διακρίνεται και για τις νέες του τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το LSR-05, που θα αποκαλυφθεί στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό Coupe-SUV τεσσάρων θέσεων που δημιουργήθηκε για να αναδείξει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις της THK.

Τροφοδοτείται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες: δύο εξ αυτών αποδίδουν από 125 ίππους και είναι τοποθετημένοι στους πίσω τροχούς, ενώ ο τρίτος έχει ισχύ 295 ίππων και βρίσκεται στον μπροστινό άξονα.

Δεν γνωρίζουμε ακόμα τη συνδυαστική απόδοση του όλου συστήματος, αλλά φαίνεται πως το LSR-05 θα ανταγωνίζεται το Tesla Model Y Performance σε επιδόσεις - καθώς η επιτάχυνση 0-100 km/h για την οποία θα είναι ικανό θα επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.

Η επαναστατικότητα του THK LSR-05 βρίσκεται, όμως, αλλού: ο ξεχωριστός κινητήρας σε καθένας από τους πίσω τροχούς επιτρέπει την τοποθέτηση ενός καινοτομικού συστήματος τετραδιεύθυνσης, για την καίρια βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της ευελιξίας του αυτοκινήτου, ενώ την ίδια στιγμή η ενεργή ανάρτηση χαμηλώνει το αμάξωμα σε υψηλές ταχύτητες για βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν, τώρα, το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο, έχει την ικανότητα ασύρματης φόρτισης -σε χώρες, φυσικά, σαν την Ιαπωνία, όπου υπάρχει αντίστοιχη υποδομή. Το όφελος από αυτό είναι ότι επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διαθέτει μικρότερο ενσωματωμένο φορτιστή, σύμφωνα με την THK.

Η high-tech εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό: εκεί, μια οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό. Είναι η ιαπωνική απάντηση στην εντυπωσιακή Hyperscreen της Mercedes-Benz.

Τα κύρια χειριστήρια είναι τοποθετημένα στην κεντρική κονσόλα, ενώ προβάλλονται και σε ένα πάνελ κάτω από την μεγάλη οθόνη. Τα καθίσματα είναι εξοπλισμένα με το «stealth seat slide system» της THK, που προσφέρει μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης μπροστά-πίσω σε πιο συμπαγή βάση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχεδιαστικά, τώρα, το LSR-05 ξεχωρίζει για το σχεδιασμό του τύπου «Coke-bottle», με φαρδείς ώμους που συγκλίνουν προς τα μέσα στην κολόνα B. Πίσω από την εντυπωσιακή μάσκα, η δίχρωμη εμφάνιση «κρύβει» μέρος της μάζας του, με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα γύρω από τα σπόιλερ και στην οροφή.

Θυμίζουμε ότι η SN Design του S. Nakamura έχει ήδη παρουσιάσει άλλο ένα πρωτότυπο, το AIM EV Sport 01, στο περσινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ