Ιταλικός βελτιωτικός οίκος δημιουργεί μια πανέμορφη Porsche 911

porsche 911 restomod

Όταν κάποιος φέρνει στο νου του εταιρείες που ασχολούνται με τη μετασκευή των Porsche 911, τότε συνήθως τα ονόματα αυτών περιλαμβάνουν τους Singer, Ruf, Canepa και Paul Stephens.

Όμως υπάρχει και μια ιταλική ανάμεσά τους, η οποία δεν υπολείπεται σε κανένα απολύτως τομέα. Απεναντίας προσδίδει στο θρυλικό γερμανικό μοντέλο φινέτσα, ποιότητα και φυσικά επιδόσεις. Και αυτή δεν είναι άλλη, από την Lab Eleven. Αν και η έδρα της συγκεκριμένου οίκου βελτιώσεων είναι στην Αυστρία, το εργαστήριό της, όπου γίνονται όλες οι αναβαθμίσεις, βρίσκεται μερικά χιλιόμετρα έξω από το Μιλάνο.

porsche 911 restomod b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εξειδίκευσή της αφορά τα μοντέλα 993, τα τελευταία αερόψυκτα της σειράς δηλαδή. Τα οχήματα στέλνονται αρχικά στη Μόντενα, για να ξεγυμνωθούν εντελώς. Ορισμένα πάνελ, προφυλακτήρες, φτερά και πόρτες αντικαθίστανται τις περισσότερες φορές με άλλα, τα οποία είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, μαγνήσιο ή ανθρακονήματα. Εννοείται πως διατηρούν πάντα την εργοστασιακή μορφή τους.

Πριν ξαναμονταριστεί το αυτοκίνητο και επιστρέψουν όλα στη θέση τους, το αμάξωμα βάφεται στα ιδιαίτερα χρώματα της Porsche, που ενίοτε προέρχονται από την εποχή της 356. Εναλλακτικά, ο κατάλογος περιλαμβάνει πάνω από 200 αποχρώσεις, ώστε να επιλέξει ο πελάτης.

Στο εσωτερικό τοποθετούνται χειροποίητα φάσματα σε διάφορα μοτίβα με ρετρό look. Μπορεί να είναι μάλλινα, ταρτάν, καρό ή και δέρματα. Στο μηχανικό κομμάτι, οι κινητήρες και τα κιβώτια ταχυτήτων δεν επισκευάζονται στην Ιταλία, αλλά πηγαίνουν σε συνεργάτη στη Γερμανία, κοντά στην Στουτγάρδη. Εν τω μεταξύ, ο ενδιαφερόμενος είναι θέση να διαλέξει μεταξύ των boxer σε 3,6, 3,8 ή 4 λίτρα με ισχύ από 300 έως 400 ίππους.

porsche 911 restomod c
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Porsche 911 restomod μπορεί να βασιστεί στις coupe ή στις targa εκδόσεις. Επίσης, διατίθεται το Project Rennen, ένα μοντέλο που προορίζεται κυρίως για χρήση στην πίστα, εμπνευσμένο από την κλασική 911 R του 1967. Για κάθε μετατροπή, τέτοιου βεληνεκούς, χρειάζονται σχεδόν 4.000 ώρες εργασίας. Το αποτέλεσμα όμως είναι εξαιρετικό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ