Ο Lutz Meschke, αντιπρόεδρος και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche, αφήνει… ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο εξέλιξης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης, ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις των πελατών.
Το «πισωγύρισμα» ή αλλιώς η «άρνηση» ορισμένων αγοραστών ανά τον πλανήτη απόκτησης ενός EV, μπορεί φυσικά να… χτυπήσει και την πόρτα της γερμανικής ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατασκευής σπορ οχημάτων. Όπως δηλώνουν οι άνθρωποί της, όταν πρόκειται για ανάπτυξη, η ευελιξία είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητούμενα.
Με απλά λόγια, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών δεν είναι αυτές που ήλπιζαν οι περισσότερες εταιρείες. Επομένως δεν αποκλείεται το γεγονός, τα αυτοκίνητα στο μέλλον να αρχίσουν να εξοπλίζονται ξανά με θερμικούς κινητήρες. Μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί συγκεκριμένα μοντέλα, όμως μπορούμε να υποθέσουμε πως η σημερινή αμιγώς ηλεκτρική Macan, όπως και οι επερχόμενες νέες ηλεκτρικές 718 Boxster και Cayman είναι οι πιθανές υποψήφιες.
BUY NOW
Ο Meschke πρόσθεσε ότι το εργοστάσιο στη Λειψία, έχει την ικανότητα να υποστηρίξει παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά, καθώς και αποκλειστικά ηλεκτρικά. Ο αρχικός στόχος της Porsche ήταν να εξηλεκτριστεί κατά 80% έως το 2030. Ωστόσο τον περασμένο Ιούλιο δήλωσε πως η μετάβαση, θα διαρκούσε περισσότερο από όσο περίμενε πριν από πέντε χρόνια.
Τώρα, η στρατηγική της θα στραφεί πιο πολύ στην ικανοποίηση των πιθανών ιδιοκτητών των μοντέλων της. Έχει αναφερθεί πως η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων είναι υψηλή στην Κίνα, χαμηλή στην Ευρώπη και ανύπαρκτη στις ΗΠΑ.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοκινήτου που εστιάζει στην απόλαυση του οδηγού είναι η 911 Carrera T. Η αναβίωση μιας ελαφριάς Porsche δηλαδή, που δεν διαθέτει καθόλου ηλεκτροκίνηση. Αλλά χρησιμοποιεί διπλά υπερτροφοδοτούμενο boxer 3λιτρο κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το πιθανότερο σενάριο λοιπόν, με τα σημερινά δεδομένα είναι τα υβριδικά μοτέρ να αντικαταστήσουν τα ηλεκτρικά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ